|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Tarzan ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 21-Oktober-2004 Status: Offline Point: 310 |
![]() Sendt: 02-Marts-2006 kl. 22:56 |
![]() Hej. Nogen der ved hvad Stofa TV gør i Næstved når det digitale går i luften snart? Skal vi selv have digi-bokse eller ?? jeg har emailet til dem 2 gange, men har selvfølgelig ikke fået svar, måske de slet ikke har opdaget at DR mv. starter med at sende digitalt om kort tid. Jeg har et (utilfredsstillende) 52" Thomson RP TV ca 1½ år gammelt, som nok snart skal skiftes ud, men da Stofa ikke vil sige, skrive eller emaile noget om hvad de påtænker at gøre, så ved jeg ikke rigtig hvad jeg skal kigge efter. Jeg forventer at købe et min. 50" TV igen. Stofa har jo ikke en Selector-box som TDC, der er bare et alm. antennekabel med et temmelig svingende signal i. Et lille 42" kan også gå an, hvis det er virkelig flot og skarpt billede. Det kommer til at stå i et rum, som er halvmørkt selv på den lyseste sommerdag. Gode råd modtages gerne ![]() Edit: skal måske lige nævnes, at det skal køre sammen med en aldrende (men stadig god) Panasonic E95 HD-optager. Redigeret af Tarzan |
|
Venlig hilsen
Sven |
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() |
Det er korrekt at Stofa ikke bruger en Selector, men de har deres egen digitalmodtager, som de hvis jeg husker rigtigt kalder Stofa extra, og med en sådan kan du modtage deres Digitale signaler. Der må stå noget om den på deres hjemmeside. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
Tarzan ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 21-Oktober-2004 Status: Offline Point: 310 |
![]() |
Det gør der også. Der står bl.a. at det ikke gælder i Næstved. Så jeg ved stadig intet om, hvad jeg skal kigge efter
![]() |
|
Venlig hilsen
Sven |
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() |
Så må du anskaffe en DTT modtager og tilslutte den en stueantenne som du retter mod senderen i Vordingborg, så kan du få DR 1+2 og TV2 digitalt. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
![]() |
Ok, hvilken modtager skal der så være i TV'et for det vil virke? Eller er det ligemeget? Jeg har kig på et Panasonic TH 50PV500E, men jeg er ikke helt klar over, om det er det optimale i min situation. Inden jeg giver så mange penge for et TV, vil jeg også mægtig gerne se det i funktion, men jeg kan ikke finde nogen steder, hvor det er på lager og opstillet så jeg kan få det demonstreret (Næstved -> Sydsjælland) |
|
Venlig hilsen
Sven |
|
![]() |
|
![]() |
Der er ikke DTT Tuner i det TV. så du skal anskaffe en extern. Prøv at se på www.netto-sat.dk der er der mange modeller til forskellige priser. Eller gå med på fælleskøbet af Digiality CX 302 T. Angående TV, prøv at kontakte, Activ Radio - Nørregade 27b - 4100 Ringsted - Tlf. 57 61 51 50, Det er et Panasonic Center. Redigeret af Radiomanden |
|
|
|
![]() |
|
BrianJVC ![]() -- ![]() ![]() Brian er stoppet hos JVC Oprettet: 26-Maj-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1188 |
![]() |
Jeg er ret sikker på de får Næstved med på systemet, prøv at ryk dem igen, husk med en ekstern DVB-T tuner kan du kun modtage DR1, DR2 og TV2 digitalt, resten kan du ikke se, og det skal køre på en separat antenne, så det er værd at vente på hvad de gør med Stofa. Når du har kabel-TV vinder du ingenting ved digital TV, det er kun hvis du bor et sted med egen antenne, og der er lidt problemer med skygger, sne eller anden støj, så fjernes dette ved DVB-T og du får et klarere signal, men det er bestemt ikke markant bedre end dit kabel-TV signal. Det kan du forbedre meget med Stofa boksen når de får Næstved med på. |
|
JVC Dynapix HD - Picture processing without comprimize
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |