recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Summen fra baghøjtaler
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketSummen fra baghøjtaler

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
MF1971 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 02-Juli-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 512
Direkte link til dette indlæg Emne: Summen fra baghøjtaler
    Sendt: 25-Januar-2010 kl. 02:08
Hej i kloge hoveder !

Jeg har en Marantz AV-8003 forforstærker samt en Nad M25 effectforstærker, som fungerer rigtig fint sammen, men her her over weekenden har jeg fået et problem jeg ikke kan finde løsningen på.
Jeg er begyndt at høre en svag, men alligevel hørebar summen fra mine 2 baghøjtalere, når jeg afspiller en film i 7.1. Ingen af de andre højtalere er påvirket af det. Surroundlyden er fint nok, men ved lav volumen er det ret irriterende at høre på. Dead

Jeg har prøvet at checke kablerne om de var blevet rykket ud ved en fejltagelse eller om + eller - var blevet byttet rundt, men det var ikke tilfældet.

Jeg er simpelt hen ved at gå ud af mit gode skind for det har ikke været der før nu...Cry

Er der nogen andre, som har oplevet dette problem, må I meget gerne skrive ....

Mvh
Michael/MF1971

Redigeret af MF1971 - 25-Januar-2010 kl. 02:09
Mvh

Michael/MF1971

Pioneer PDP-LX5090H | Pioneer BDP-LX91 | Pioneer SC-LX90 | Denon DCD-2010AE | Dali Helicon 800 MK2 | Dali Helicon C200 MK2 | Dali Helicon W200 | B&W ASW855
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu