|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
MortenSJ ![]() Bruger ![]() Oprettet: 09-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 216 |
![]() Sendt: 25-Januar-2010 kl. 22:12 |
Hejsa
Jeg har endelig modtaget min NAS server og er så småt gået i gang med at configere den. Jeg synes dog det tager en evighed at oprette disken under "Diskenhed" Under status står der "Opretter(Kontrolerer disk...)" .. Det går meget langsomt og kan allerede nu se at den kommer til at skulle stå natten over. Er dette normalt? Disken er en 1.5 GB Seagate Barracuda NYT PROBLEM Jeg har installeret SABnzbd og det er åbnebart ikke sådan lige til at konfiguere. Jeg har problemer med at finde de filer jeg henter via SABnzbd. Hvordan får jeg dem ind i den mappe jeg har lavet under delte mapper der hedder downloads? Jeg har fundet dette link http://forum.synology.com/enu/viewtopic.php?f=27&t=11307#p47829 Men jeg står af der hvor de siger at man skal logge ind som ssh eller telnet. Det skal måske lige siges jeg bruger mac. Er det noget jeg skal gøre via Terminal og i så fald, hvordan?
Redigeret af MortenSJ - 26-Januar-2010 kl. 19:36 |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 31 ![]() -- ![]() Oprettet: 20-April-2006 Status: Offline Point: 2601 |
![]() |
Ja, det kan godt tage nogle timer.
|
|
![]() |
|
MortenSJ ![]() Bruger ![]() Oprettet: 09-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 216 |
![]() |
Okay, tak for svaret. Jeg må bare vente :)
|
|
![]() |
|
HansHenrik ![]() Bruger ![]() Oprettet: 08-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 162 |
![]() |
Men det er godt nok en lille disk du har valgt at sætte i den :P
Nå, spøg til side, mon ikke du mener 1,5 TB? Held og lykke med projektet. |
|
![]() |
|
![]() |
Hehe jo, det er selvfølgelig en 1,5 TB :)
Tak, der kommer nok lidt flere spørgsmåls når jeg nu får rodet lidt med det :) |
|
![]() |
|
![]() |
Jeg har installeret SABnzbd og det er åbnebart ikke sådan lige til at konfiguere. Jeg har problemer med at finde de filer jeg henter via SABnzbd. Hvordan får jeg dem ind i den mappe jeg har lavet under delte mapper der hedder downloads? Jeg har fundet dette link http://forum.synology.com/enu/viewtopic.php?f=27&t=11307#p47829 Men jeg står af der hvor de siger at man skal logge ind som ssh eller telnet. Det skal måske lige siges jeg bruger mac. Er det noget jeg skal gøre via Terminal og i så fald, hvordan?
Redigeret af MortenSJ - 26-Januar-2010 kl. 19:37 |
|
![]() |
|
![]() |
Jeg fik det til at virke:)
|
|
![]() |
|
zulfo ![]() Moderator gruppe ![]() ![]() Branchemedlem Oprettet: 05-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3701 |
![]() |
Husk, hvis du kopiere filer rundt via en shell/cli, så skal du manuelt bede din DS om at indexere mediefiler - og det er en pain in the ass.. Så vælg i stedet at aktivere filestation, og brug det til at flytte filer rundt med, så indexeres de automatisk...
|
|
Lars B
DENON AVR-2200W, XTZ99.36, XTZ 99.26, XTZ 99.26 Center, XTZ W12.16, SONY AF8 & TH42PV60, Panasonic BDT 300, PS3 160Gb, Xbox 360, PS4, Synology DS414 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |