recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Plasma støj
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketPlasma støj

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
sircosmo Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 26-Maj-2006
Sted: Aalborg, Denmark
Status: Offline
Point: 37
Direkte link til dette indlæg Emne: Plasma støj
    Sendt: 27-Januar-2010 kl. 13:00
Hej har for en uge siden købt et Panasonic 50c10y til 5555 i elgiganten er egodt tilfreds med tvet men det har en irriterende summen.
Sidder omkring 4 meter fra tv og kan stadig høre det og når man nu er blevet opmærksom på den er det helt galt. Summen er der næsten hele tiden.

Så er der noget man kan gøre? eller tror i der er en defekt i tvet?

eller skal jeg benytte mig at de 14 dages returet og få pengene igen..?

vh
thomas

Til top
TvHomer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 03-August-2009
Point: 756
Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Januar-2010 kl. 13:12
Nogle fladskærme summer andre gør ikke. Det er også forskelligt mellem tv af samme mærke og model. Find ud af om du kan leve med det eller returner den.

Til top
Strange Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 03-Marts-2008
Point: 3199
Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Januar-2010 kl. 13:22
Alle plasma tv summer.... Der er vist intervaller for hvor meget de må summe, men hvis du ikke hører det med alm. lydniveau er der ingen ko på isen.. Har nu haft 4 plasma og alle siger noget...særligt ved lyse scener.
Til top
sircosmo Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 26-Maj-2006
Sted: Aalborg, Denmark
Point: 37
Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Januar-2010 kl. 13:28

kan netop høre summen ved alm lydniveau sad og så håndbold igår og der synes jeg det var slemt dog var det bedre da jeg slog over tv3 og så matrix.

Hvis jeg muter tv og går ud i min gang (ca 5 meter væk) kan jeg stadig hører summen
Til top
Skyum Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 20-Juni-2007
Sted: Denmark
Point: 4169
Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Januar-2010 kl. 14:01
Oprindeligt skrevet af Strange Strange skrev:

Alle plasma tv summer.... Der er vist intervaller for hvor meget de må summe, men hvis du ikke hører det med alm. lydniveau er der ingen ko på isen.. Har nu haft 4 plasma og alle siger noget...særligt ved lyse scener.
Jeg kan høre summen fra min Pioneer, hvis jeg muter den og gå 1-1½ fra den, me det er forskelligt fra kanal til kanal. TV 3+ var rigtig slem inden jeg fik YouSee, nu tænker jeg slet ikke over det mere, men nu har jeg jo også YouSee boksen som blæserLOL
Samsung UE75-ES9005U | Pioneer SC-LX83 | OPPO 93 | Samsung 3126 | Dali Ikon 7 | Dali Vokal 2 | Dali Ikon wall | B&W PV1 Subwoofer | Harmony Touch | Apple TV3
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu