|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Ole155 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 04-Marts-2006 Status: Offline Point: 3 |
![]() Sendt: 04-Marts-2006 kl. 22:04 |
Ok, nybegynder. Har Hauppauge PVR 150 kort m. remote Mediacenter fungerer fint. Men hvordan får jeg remoten til at fungere i Mediacenteret? Skal Hauppage software installeres og remote applicationen startes? Hilsen Ole
|
|
![]() |
|
![]() |
Og live video fungerer ikke. Den kommer ud med en "Decoder Error" Nogle forslag? |
|
![]() |
|
sarge ![]() Bruger ![]() Oprettet: 11-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 97 |
![]() |
hej Prøv at kigge nærmere på denne tråd http://recordere.dk/forum/forum_posts.asp?TID=9584&KW=re mote Der ligger en decoder checkup utility som angiver om du har mpeg2 codec installeret samt om det er mce kompatibelt. Jeg har selv haft problemer med dette. du kan evt. hvis du ikke har installeret et hente en demo af windvd som indeholder et. nvidia purevideo får gennerelt gode anmeldelser men jeg har endnu ikke prøvet. hvis du eventuelt har et dvdafspillerprogram liggende (af nyere version) fra når du har købt en dvd drev eller ligende så prøv også med det. mht. til fjernbetjening kunne jeg ikke få den til at fungere før jeg hentede et hotfix hos ms. http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?FamilyID=b39 d53f1-0ac9-433b-b488-4cab82f31dc8&displaylang=en hvis du lader ir recieveren være tilsluttet mens du installerer mce fra bunden finder den det hele, men prøv og se om det ikke hjælper. husk at hente og installere hauppage mce drivere. mvh christian Redigeret af sarge |
|
![]() |
|
![]() |
Ups... har lige fundet ud af at jeg burde have købt Hauppauge PVR 150 i en -MCE KIT version. Der står ellers Media Center Edition på æsken! og at den er compatibel med MCE??? Nå, men jeg fik ellers nogle af fjernbetjenings funktionerene til at fungerer. Jeg kan godt skrue op og ned, stoppe, starte, skippe menn ikke bladre i menuen :-(
Redigeret af Ole155 |
|
![]() |
|
sarge ![]() Bruger ![]() Oprettet: 11-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 97 |
![]() |
Hej Ole Jeg tror ikke der er nogen vej uden omat skulle have mce godkendt dele. jeg kører med hauppauge pvr 500 i mce udgaven og det spiller max. hvis du kan skal du have byttet til mce udgaven. venlig hilsen christian |
|
![]() |
|
neptunas ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 16-November-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6 |
![]() |
Hej Prøve at bytte ini filen ud som er beskrivet på denne side http://www.hauppauge.co.uk/board/showthread.php?p=18862 Det virkede 100% for mig Hilsen Tom |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |