|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |||
bobbe ![]() Bruger ![]() Oprettet: 17-August-2005 Status: Offline Point: 81 |
![]() Sendt: 30-December-2009 kl. 01:28 |
||
Jeg har siddet og søgt og ikke fundet svaret så her kommer mit spørgsmål.
Hvilket kort ville i vælge hvis i havde DVB-T og gerne ville se MPEG4 også samt have dual tuner ??
|
|||
![]() |
|||
confused ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-August-2006 Status: Offline Point: 2686 |
![]() |
||
Skal det kun være til de gratis kanaler, eller vil du også kunne modtage Boxer's kanaler ?
|
|||
Min "videobåndoptager" kan optage mere end 10 tv kanaler samtidigt, men jeg når jo aldrig at se alle programmerne....
|
|||
![]() |
|||
![]() |
||
Vores fællesantenne sender i DVB-T og det er ikke Boxer TV |
|||
![]() |
|||
KimOlsen ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 29-December-2009 Status: Offline Point: 27 |
![]() |
||
HDHomeRun fra silicondust http://www.silicondust.com/
2 tunere, og så kan alle pc'er tilgå dem . Dog er der ikke nogen support for betalings tv. Redigeret af KimOlsen - 02-Januar-2010 kl. 15:02 |
|||
![]() |
|||
![]() |
||
Ok det ser blæret ud har du en selv ??
|
|||
![]() |
|||
![]() |
||
Men var mere på til et PCI kort |
|||
![]() |
|||
KimOlsen ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 29-December-2009 Status: Offline Point: 27 |
![]() |
||
Redigeret af KimOlsen - 02-Januar-2010 kl. 21:21 |
|||
![]() |
|||
pmoh ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 18-Januar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 46 |
![]() |
||
|
|||
![]() |
|||
![]() |
||
Ja, den kommer med stik til DK og normal antenne stik. (Nu var det ikke mig der købte den, vi samlede 10 stk på arbejder der også skulle have en, så er der lidt rabat, men jeg kan da lige finde den side der blev købt fra) jeg ved at der på mit arbejde er over 30 der har en - jeg var nemlig på 3. bestilling.
/Kim
|
|||
![]() |
|||
jonaskp ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Juli-2006 Sted: Brønshøj Status: Offline Point: 2272 |
![]() |
||
Jeg bruger et Terratec Cinergi i2400. Det er dual-tuner til PCI. Har fungeret perfekt i godt 1,5år.
Jeg bruger det sammen med MediaPortal.
|
|||
![]() |
|||
pmoh ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 18-Januar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 46 |
![]() |
||
Ja, tak. Hvis du kan finde ud af hvor den blev indkøbt
|
|||
![]() |
|||
stefanb ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 17-Oktober-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 452 |
![]() |
||
Men har også haft et Hauppauge nova-t 500 og det kort kan jeg ikke anbefale sammen med Mediaportal i hvert fald. Havde kun problemer med det..
Men skal det være pci så er der også det her: http://www.fusionhdtv.co.kr/ENG/products/DVBTdual4.aspx Men ved ikke hvor man køber det henne og om det er noget der virker.
Og mig bekendt mener jeg også at de 3 nævnte er de eneste dual dvb-t tunere der findes. Redigeret af stefanb - 03-Januar-2010 kl. 16:27 |
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |