|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
mgmg ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 18-Oktober-2005 Status: Offline Point: 1066 |
![]() Sendt: 28-Januar-2010 kl. 00:06 |
Jeg ved, der findes en tråd med anbefalede udenlandske webshops, som sælger spil til gode priser.
Jeg kan ikke finde den.
Kan nogen hjælpe?
|
|
Kuro
|
|
![]() |
|
SteffenD89 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4337 |
![]() |
www.shopto.net - ingen told
www.gameplay.co.uk - ingen told
www.play.com - risiko for told!
www.axelmusic.com - sendes fra USA til et land i EU også videre til DK, undgår told men lidt længere leveringstid.
|
|
![]() |
|
amorbavian ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-April-2008 Sted: Sweden Status: Offline Point: 3010 |
![]() |
www.thehut.com - risiko for told
|
|
BORING! |
|
![]() |
|
mgmg ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 18-Oktober-2005 Status: Offline Point: 1066 |
![]() |
Smukt!
Hvorfor er der risiko for told hos TheHut?
Den ser da meget engelsk ud?
|
|
Kuro
|
|
![]() |
|
kaizer ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 08-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2354 |
![]() |
Ja det gør den, men de sender fra Jersey, og den ø hører ikke hjemme i EU.
Husk altid at læse det med småt:
The TheHut.com (Trading) Limited whose registered office is at First Island House, Peter Street, St Helier, Jersey, JE2 4SP
Ellers er der også http://www.axelmusic.com/ps3
De står selv for fortoldningen, når der sendes til Danmark, og da Ps3 spil er regionsfrie er der ingen problemer. Redigeret af kaizer - 29-Januar-2010 kl. 00:34 |
|
![]() |
|
SteffenD89 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4337 |
![]() |
Det samme gælder play. Engelsk hjemmeside (på trods af .com) men sender fra en ø.
|
|
![]() |
|
kaizer ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 08-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2354 |
![]() |
Og for at fortsætte listen over butikker med base på kanaløer med risiko for moms/told:
|
|
![]() |
|
nickijensen ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 29-Januar-2010 Sted: danmark Status: Offline Point: 1 |
![]() |
dette er en test http://www.guloggratis.dk/playstation/playstation-3/playstation-3-spil/annonce/7044343 er ny herinde så skal lige finde ud af det.
|
|
![]() |
|
amorbavian ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-April-2008 Sted: Sweden Status: Offline Point: 3010 |
![]() |
BORING! |
|
![]() |
|
Jimmbo ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-August-2007 Sted: Risskov.. Status: Offline Point: 1966 |
![]() |
Jeg vil bare lige sige, at jeg har bestilt en del hos TheHut uden at det er blevet snuppet i tolden.
Jeg har dog også bestilt et cover til min iPhone som jeg ikke har fået endun. Og det er snart 1 måned siden jeg bestilte den, og de vil ikke efterlyse den endnu. Så jeg tror jeg holder mig fra the hut. Men der findes også shopto.net, som også plejer at være fair med prisen. |
|
TV: Panasonic TX-P42G10E
Medier center: Popcorn Hour A-200 BD: Playstation 3 slim 320 GB Forstærker: Marantz SR6005 F-højtaler: DLS R66 C-højtaler: DLS RC55 B-højtaler: KEF 2005 SUB: KEF PSW2000 |
|
![]() |
|
![]() |
Og det er snart 1 måned siden jeg bestilte den, og de vil ikke efterlyse den endnu.
Saa skal du kigge paa deres betingelser.
|
|
BORING! |
|
![]() |
|
Jimmbo ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-August-2007 Sted: Risskov.. Status: Offline Point: 1966 |
![]() |
Jeg har ikke lige haft tid til at læse dem igennem. Men hvad står der da? :)
|
|
TV: Panasonic TX-P42G10E
Medier center: Popcorn Hour A-200 BD: Playstation 3 slim 320 GB Forstærker: Marantz SR6005 F-højtaler: DLS R66 C-højtaler: DLS RC55 B-højtaler: KEF 2005 SUB: KEF PSW2000 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |