|
|
Besvar ![]() |
Side 123> |
Forfatter | |
sorenk ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 11-Januar-2010 Status: Offline Point: 1 |
![]() Sendt: 11-Januar-2010 kl. 17:07 |
Ja, nu spørger jeg lige som 1,000,000 før mig :-)
Men jeg sidder og leder efter en ny fladskærm, og jeg har prøvet at løbe nogle af posterne igennem, men kunne ikke lige finde en, der havde de helt samme ønsker, så jeg prøver lige:
Jeg leder efter en fladskærm - fra 46-50" (helst lige takken større end 42"), som ligger prismæssigt omkring 10-12,000. Er der nogle gode anbefalinger her?
Jeg havde set et par stykker på Wupti - blandt andet:
Men jeg er desværre ikke lige helt up-to-date på, hvad der skal være af det ene og andet. Er der nogen, der kender til et godt tilbud på en fladskærm, som rykker indenfor budgettet?
På forhånd tusind tak. Jeg håber, at der er nogen, der kan hjælpe
Mvh
Søren
|
|
![]() |
|
Dylmer ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 18-Januar-2008 Status: Offline Point: 173 |
![]() |
Hej og velkommen til..
Et forslag i ca samme prisklasse.. : http://www.wupti.com/Produkter/TV-HIFI/TV/TX-P46G10E_%28Wupti1%29.html De kommer vist med nye modeller her til foråret.. Redigeret af Dylmer - 11-Januar-2010 kl. 17:31 |
|
![]() |
|
Fedtmule ![]() Bruger ![]() Oprettet: 19-Marts-2007 Status: Offline Point: 178 |
![]() |
Helt klart denne fladskærm: http://www.hifiklubben.dk/produkter/fladskarm/plasma-tv/panasonic_tx-p46g15e-_plasma-tv.htm
Pris og størrelse passer!
![]() |
|
![]() |
|
hopgreve ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-Juni-2007 Sted: Greve Status: Offline Point: 6288 |
![]() |
Ja hvis man skal ud og købe nu ville jeg også tage et 46G15 , og til kun 9975kr , pyha det er godt nok en god pris....
MVH
|
|
TCL 65C855 | Pioneer VSX832 | TP TUBE 500/200/160 | PANASONIC BD220 | ATV4K
|
|
![]() |
|
Kasper Rodding ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 26-Juni-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 172 |
![]() |
Er G15 bedre ind G10??
|
|
![]() |
|
Fedtmule ![]() Bruger ![]() Oprettet: 19-Marts-2007 Status: Offline Point: 178 |
![]() |
Nørderne siger, at G15 er tættere på en V10 end der er på en G10. Sortniveauet er så bedre på G15 (svarende til G10) end den er på V10.
Så man kan faktisk sige, at du får det bedste fra to "verdener".
|
|
![]() |
|
Kasper Rodding ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 26-Juni-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 172 |
![]() |
Okay, men vil der være nogen form for burn-in eller retention i spil på Xbox, ps3 eller som pc-skærm?
|
|
![]() |
|
![]() |
Det kan der være en risiko for, såfremt du lader billedet (statisk) hænge på skærmen i en længere periode. Men plasmaskærmene - specielt fra Panasonic - er blevet betydeligt bedre til at bearbejde burn-in og retention.
|
|
![]() |
|
![]() |
okay. Men tror du der vil komme nogen nye tv i år i størrelsen 46-50" til under 10000 kr, som er helt fri for det?
|
|
![]() |
|
nickyyyy ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 02-Juni-2006 Sted: København S Status: Offline Point: 354 |
![]() |
http://www.cinemagic.dk/shop/samsung-ps50b850-5262p.html
|
|
![]() |
|
![]() |
For dyr + at den larmer af heleved til.
|
|
![]() |
|
nickyyyy ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 02-Juni-2006 Sted: København S Status: Offline Point: 354 |
![]() |
Den kan erhverves til 10.000,- og jeg kan skrive under på, at der ikke er nogen summen!
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |