|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
jonaspoulsen ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 05-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 37 |
![]() Sendt: 29-Januar-2010 kl. 22:07 |
Hej.
Som overskriften siger, så skal jeg ud og anskaffe mig et 32" fladskærms tv og vil max bruge 5 kilo.
Skal primært bruge tv'et til fjernsyn og film. Skal ikke spille på tv'et
Har prøvet at kigge igennem nogle tråde uden at blive meget klogere.
Hvad anbefaler i kloge eksperter?
På forhånd tak og god weekend
Jonas
|
|
![]() |
|
vasif ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1773 |
![]() |
Jeg syntes du skulle skynde dig og bruge dankortet på et Sony KDL32W5500, som i øjeblikket kan købes til en super-skarp pris på http://www.wupti.com/Produkter/KDL32W5500K_%28Wupti1%29.html?utm_source=kelkoo
Den får overvejende positive anmeldelser stort set overalt, og må vel være bedste Tv til prisen for et 32". Iøvrigt kan du læse en anmeldelse http://flatpanels.dk/test.php?subaction=showfull&id=1239889891 Jeg har selv skærmen som soveværelses-tv, og den yder et ganske fornuftigt billede. Den vil opfylde dine behov. Redigeret af vasif - 29-Januar-2010 kl. 22:51 |
|
![]() |
|
bruger udmeldt 5 ![]() -- ![]() ![]() Oprettet: 15-April-2006 Sted: lolland Status: Offline Point: 3584 |
![]() |
LG 32LH3000 ca. 3600,- netpris (4995,- i elgiganten)
USB HD divx/mkv film support (ved mindre firmware ændring/opdatering)
gode farve justerings muligheder..
FullHD skærm. (dog ikke særlig relevant for 32")
og strøm besparende og flere timer off funktioner
|
|
![]() |
|
vasif ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1773 |
![]() |
Jeg vil nu stadigvæk holde fast i KDLW5500. Det er et bedre Tv end Lg, og den bedste 32" LCD-skærm under 5000 Kr. Det er fint nok, hvis man gerne vil spare pengene, og måske er kravene ikke så store, men du får altså rigtig meget for pengene i den Sony.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |