|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Duffy ![]() Bruger ![]() Oprettet: 13-Januar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 52 |
![]() Sendt: 30-Januar-2010 kl. 16:52 |
Har købt en WD HD TV Live + wireless USB adaptor.
Har i forvejen en Zaptor boks + NAS + Philips TV med en HDMI port.
Pt. er zaptor boksen connected til tv'et via HDMI kablet.
Kan jeg på nogen måde connecte WD boksen til TV'et i HDMI når jeg kun har en HDMI port på tv'et og den er benyttet af Zaptor boksen?
|
|
2 x SONOS S5 player
2 x SONOS Zoneplayer 120 2 x SONOS Zoneplayer 90 1 x SONOS CR100 controller 1 x Ipone 1 x Ipone Touch |
|
![]() |
|
justrace ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 06-August-2009 Sted: Mindanao, Ph Status: Offline Point: 1490 |
![]() |
eps, du kan købe en HDMI-Switch, eller bedre, en Reciever med HDMI.
|
|
![]() |
|
Duffy ![]() Bruger ![]() Oprettet: 13-Januar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 52 |
![]() |
Tak - switch har jeg nu fundet her http://www.av-cables.dk/hdmi_kabel/hdmi_switch_186_da/
Hvad er en Reciever? Link ?
|
|
2 x SONOS S5 player
2 x SONOS Zoneplayer 120 2 x SONOS Zoneplayer 90 1 x SONOS CR100 controller 1 x Ipone 1 x Ipone Touch |
|
![]() |
|
justrace ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 06-August-2009 Sted: Mindanao, Ph Status: Offline Point: 1490 |
![]() |
Det er sådan en SorroundReceiver jeg tænkte på.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |