|
|
Besvar ![]() |
Side 123 8> |
Forfatter | ||
Thorvald ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-April-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 7959 |
![]() Sendt: 09-Februar-2006 kl. 07:38 |
|
Redigeret af Lars |
||
Med de venligste hilsener
Thorvald. |
||
![]() |
||
Thorvald ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-April-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 7959 |
![]() |
|
Mens vi venter på, at få tilmeldingssiden til at køre HDD+DVD-optager JVC DR-MH300. Digital receiver forstærker JVC RX-D701. 5.499,- inkl. levering. 7-kanal receiver med HDMI, ny digital forstærker og trådløs PC tilslutningsmulighed til en super pris! Surround home cinema anlæg QP-F55. Det bliver også muligt at tilvælge dette helt nye home cinema anlæg til en god pris. Systemet passer perfekt til DR-MH300. Mere info følger på forummet. Læs om systemet her: QP-F55. Pris til fælleskøbet kendes ikke p.t. Redigeret af Thorvald |
||
Thorvald. |
||
![]() |
||
![]() |
|
Lidt nyt (skrevet ind med kursiv).: HDD+DVD-optager JVC DR-MH300.
De forskellige ting, der er inkluderet i prisen kan ikke ombyttes til rabat. Digital receiver forstærker JVC RX-D701. 5.499,- inkl. levering. 7-kanal receiver med HDMI, ny digital forstærker og trådløs PC tilslutningsmulighed til en super pris! Surround home cinema anlæg QP-F55. Det bliver også muligt at tilvælge dette helt nye home cinema anlæg til en god pris. Systemet passer perfekt til DR-MH300. Mere info følger på forummet. Læs om systemet her: QP-F55.Pris til fælleskøbet kendes ikke p.t. Redigeret af Thorvald |
||
Thorvald. |
||
![]() |
||
![]() |
|
Lidt nyt (skrevet ind med kursiv) - tilføjet pris på surround anlægget QP-F55: HDD+DVD-optager JVC DR-MH300.
De forskellige ting, der er inkluderet i prisen kan ikke ombyttes til rabat. Digital receiver forstærker JVC RX-D701. 5.499,- inkl. levering. 7-kanal receiver med HDMI, ny digital forstærker og trådløs PC tilslutningsmulighed til en super pris! Surround home cinema anlæg QP-F55. 5.499,- inkl. levering. Normalpris 6.999,- super tilbud! Det bliver også muligt at tilvælge dette helt nye home cinema anlæg til en super god pris. Systemet passer perfekt til DR-MH300. Læs om systemet her: QP-F55.Redigeret af Thorvald |
||
Thorvald. |
||
![]() |
||
Graver ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 08-Januar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 21 |
![]() |
|
Er det helt normalt at det er nødvendigt både med D701 recieweren og QP-F55?? I det indsatte Link, ser det for mig ud til, at det er hele sættet der er med for de 5499,- inkl. reciever/dvd-spille Ja, Ja kald mig bare naiv hvis jeg har misforstået det. Hvis det kun er for højtaler og sub kunne det være rigtig dejligt med nogle lidt mere nøjagtige specifikationer af højtalerne, frekvensområde, impedans, virkningsgrad s´dimensioner mm. Jeg er nelig lige ved at købe højtalere fra AudioPro Cinema Precisioen PM09. Mon vi kan komme specifikationerne nærmere på højtalerne!!? |
||
![]() |
||
BULLER ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 02-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 12 |
![]() |
|
Hej Thorvald Hvornår starter fælleskøb på jvc dr-mh300 ??? og kommer man til at kunne bestille den i sort???
Buller |
||
OLE SANDERSEN
|
||
![]() |
||
BrianJVC ![]() -- ![]() ![]() Brian er stoppet hos JVC Oprettet: 26-Maj-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1188 |
![]() |
|
Jeg synes egentlig det er ok inddelt, Receiveren kan man vælge, den koster 5499,- Men står man og mangler et elegant sæt med højttalere og aktiv sub, så er der et komplet sæt QP-F55 også til 5499,- Så det er to ekstra tilbud man får oveni hatten ved DR-MH300 indkøbet. http://www.jvc.no/ts.php?id=QP-F55RSE&catid=100014&s ub=file_techspecs#table her er lidt mere info om anlægget, klik på Tech Specs og derefter samlikne Redigeret af BrianJVC |
||
JVC Dynapix HD - Picture processing without comprimize
|
||
![]() |
||
Graver ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 08-Januar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 21 |
![]() |
|
Hej BrianJVC. Det var lige de oplysninger jeg manglede på QP-F55. Jeg Takker Og så synes jeg også at det er et fint tilbud med QP-F55 som alternativ til D701 hvis man også mangler højtalere. Så vidt jeg kan se er det gulvhøjtalere som ikke kan skilles af. Det er rimeligt højt prioriteret, at de kan komme på væggen (WAF du ved Jeg takke igen for oplysningerne. Graver |
||
![]() |
||
RangerBach ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 01-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8 |
![]() |
|
OKay, jeg er med.
Men hvornår får man mere af vide, om hvornår den kan leveres og betaling osv. Tar den grå version! |
||
![]() |
||
vipmlo ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Oktober-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 830 |
![]() |
|
Hej Jeg har lige fået D701'eren i det seneste fælleskøb. Det er en super receiver og passer perfekt sammen med MH300'eren. Af højttalere købte jeg fornylig et sæt KEF KHT2005.2 i Fona til 3.999 (tidligere 7.999). Kriteriet var høj WAF og for mit eget vedkommende at lyden var i orden. Det har jeg nu haft lejlighed til at efterprøve - og det spiller bare. |
||
![]() |
||
![]() |
|
Ja, jeg beklager forvirringen - jeg var selv en smule forvirret til at begynde med - og troede egentlig det kun var højtalersættet, der skulle med - så man kunne købe et komplet sæt bestående af DR-MH300, RX-D701 og højtalerne. Men det er altså et valg mellem RX-D701 og det komplette sæt QP-F55, inklusive en 5.1 receiver. Om denne 5.1 receiver så er RX-D301 eller RX-D201 ved jeg så ikke - det er kun et gæt. Jeg ved ikke helt hvornår vi starter tilmeldingerne. Lars er ved at lave tilmeldingssiden, men han har vist lidt travlt. Levering af DR-MH300: Model sort: Der er ganske få af de sorte modeller på lager, så her gælder "først til mølle". Øvrige bestillinger af sorte modeller vil formentligt ikke kunne leveres før april. Model sølv: Her er der lidt flere på lager, øvrige bestillinger vil kunne leveres omkring 25. februar. |
||
Thorvald. |
||
![]() |
||
![]() |
|
Jeg synes faktisk ovennævnte er meget nær det helt perfekte sæt. Men: DAB mangler!! Derfor overvejes seriøs Phillips DFR9000 istedet. Kef 2005.2 har jeg selv været meget varm på. Men WAF Nu vil jeg ikke starte en ny tråd. Jeg er under alle omstændighed glad for hintet!
Redigeret af Graver |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123 8> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |