|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
mivi71dk ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 04-December-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 352 |
![]() Sendt: 01-Februar-2010 kl. 09:28 |
Hej
Jeg har lige lidt forskellige ting, som jeg gerne vil have et input på. 1. Jeg har pt. et TerraTec H7 ekstern USB DVB-C/T tuner kort. Det virker - men har den irriterende egenskab, at i 90% af de tilfælde, hvor maskinen har slumret, så fremstår det som et ukendt kort i enhedshåndteringen. Og dermed virker det jo selvfølgelig ikke, da windows ikke mere kan se kortet. Det kan også ske efter en genstart, men det er ikke så tit. At fjerne USB kablet, sætte det i igen løser dette problem. Nogen der kender noget til det og evt. en løsning? 2. Jeg vil gerne have endnu en DVB-C tuner på. Den må rigtig gerne være intern PCI kort, men ikke et krav. Hvad har I andre, og hvad kan I evt. anbefale. 3. Jeg har lige inst. DVBViewer og DVLink. De virker ganske glimrende med Windows Media Center (bortset fra, når kortet forsvinder i windows). Jeg har tegnet et abonn. på ONTV til at downloade XLMTV. Gider ikke rode med det selv. Nemmere at betale 89 kroner og bare downloade den. jeg skal til at lege med det og få det til at virke DVBViwer, DVLink og mediacenter. Nogen der har prøvet det, og evt. har nogle input her? |
|
![]() |
|
bphhm ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 28-Marts-2006 Status: Offline Point: 1145 |
![]() |
Til dit punkt to kan jeg sige at jeg anvender et Terratec PCI HD CI kort (eller rettere to) i min HTPC. Jeg kører det sammen med DVBLink TVSource og WMC. Det fungerer fint men man skal anvende en ældre driver til Terratec kortet hvis man kører med to kort.
Hvad er grunden til at du kører med DVBViewer og ikke bare DVBLink TVSource?
|
|
![]() |
|
mivi71dk ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 04-December-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 352 |
![]() |
Pas - læste bare lidt rundt omkring på det.
Må tilstå, jeg nok ikke lige er faldet over et link med TVSource. DVBLink TVSource - må jeg da lige kigge på også :) |
|
![]() |
|
![]() |
![]() |
|
bphhm ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 28-Marts-2006 Status: Offline Point: 1145 |
![]() |
Check dette link http://dvblogic.com/phpBB3/viewtopic.php?f=42&t=8599
|
|
![]() |
|
![]() |
Tak ...
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |