recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Spillekonsoller
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Playstation 3 internet
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketPlaystation 3 internet

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Reffe89 Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 10-Januar-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 21
Direkte link til dette indlæg Emne: Playstation 3 internet
    Sendt: 01-Februar-2010 kl. 22:52
Hej Folkens. Har efterhånden givet op med at få lavet et trådløst netværk.
Har besluttet mig for at købe en fast forbindelse. Men jeg er total skod mht. Internet osv Cry. En almindelig internet fastnetsforbindelse, hvor man tilslutter computeren til og dermed får net. Kan man også det med playstationen? Bare sætte stikke i bagi også er den kørende?
Til top
Anders_b Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 10-November-2007
Sted: Aarhus
Point: 226
Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Februar-2010 kl. 23:26
Ja det kan du sagtens gøre. Dog vil jeg sige at hvis du allerede har trådløst internet, hvorfor så ikke få det til at virke? Det burde ikke være svært.
Til top
Reffe89 Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 10-Januar-2010
Sted: Danmark
Point: 21
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Februar-2010 kl. 00:42
Nårh. Jamen problemet er at jeg pga min uvidenhed købte router og jeg ved ikke hvad. Dette kan dog ikke lade sig gøre, da jeg bare har sådan en USB stick, mobilt bredbånd. Så hvis jeg skal have det til at virke skal jeg ud og investere i modem osv. Derudover er det internet jeg har utroligt ustabilt pga at jeg tilsyneladende bor i et "dødt hul"!!  Så vil gerne have noget mere stabilt og have en fastnets forbindelse.

Har dog tjekket mulighederne. Ville gerne have noget fibernet, men kan jeg ikke pga min bopæl. Har set på noget fra telia, 20 Mbit. Men det er fastnet internet og Telefoni. Har ikke rigtigt noget at bruge en fastnets telefon til. Når man opretter sådan noget, er det så påkrævet at man har en fastnets telefon, eller er der nogen selskaber som kun kører med fastnets internet udelukkende.
Til top
SteffenD89 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 10-Juli-2008
Sted: Denmark
Point: 4337
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Februar-2010 kl. 00:56
Oprindeligt skrevet af Anders_b Anders_b skrev:

Ja det kan du sagtens gøre. Dog vil jeg sige at hvis du allerede har trådløst internet, hvorfor så ikke få det til at virke? Det burde ikke være svært.

Der ta'r du helt fejl. Det kan være 1000 ting der kan være problemet. Jeg har selv været igennem et helvede med at få min på det trådløse.
Til top
SteffenD89 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 10-Juli-2008
Sted: Denmark
Point: 4337
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Februar-2010 kl. 00:57
Oprindeligt skrevet af Reffe89 Reffe89 skrev:

Nårh. Jamen problemet er at jeg pga min uvidenhed købte router og jeg ved ikke hvad. Dette kan dog ikke lade sig gøre, da jeg bare har sådan en USB stick, mobilt bredbånd. Så hvis jeg skal have det til at virke skal jeg ud og investere i modem osv. Derudover er det internet jeg har utroligt ustabilt pga at jeg tilsyneladende bor i et "dødt hul"!!  Så vil gerne have noget mere stabilt og have en fastnets forbindelse.

Har dog tjekket mulighederne. Ville gerne have noget fibernet, men kan jeg ikke pga min bopæl. Har set på noget fra telia, 20 Mbit. Men det er fastnet internet og Telefoni. Har ikke rigtigt noget at bruge en fastnets telefon til. Når man opretter sådan noget, er det så påkrævet at man har en fastnets telefon, eller er der nogen selskaber som kun kører med fastnets internet udelukkende.

Det kan jeg desværre ikke hjælpe dig med =/
Til top
Strange Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 03-Marts-2008
Point: 3199
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Februar-2010 kl. 08:27
Hvordan FÅR man den så til at være på trådløs??
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu