recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Min hjemmebiograf
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - klargøring til ny hjemmebio,
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketklargøring til ny hjemmebio,

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
dbbuu Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 07-Januar-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 68
Direkte link til dette indlæg Emne: klargøring til ny hjemmebio,
    Sendt: 02-Februar-2010 kl. 19:31
Hejsa.

Jeg er så småt gået i gang med at spare sammen til en ordenlig hjemmebiograf, men da jeg ikke er millionær, og min månedlige indkomst ikke ligger i den store ende, kommer det til at tage noget tid. Regner med at ville have sparet nok sammen (hvis jeg lader være med at købe for meget unødvendigt indtil) til sommer engang.

Vil gerne begynde at kigge lidt rundt på netter allerede nu, for at se hvad jeg evt. ville købe når den tid kommer.
Men der er bare det problem at min viden inden for TV og lyd (især lyd) er minimal, og jeg har ingen ide om hvad jeg skal kigge på/efter når jeg leder efter leder efter nogle gode produkter.
Min viden er dog nogenlunde indenfor TV, det mest lyd hvor jeg faktisk er fuldstændig blank!

Så det ville være en enorm hjælp hvis der var nogle af jer, som gad at give nogle gode råd og fif til hvad jeg skal gå efter, og hvad jeg skal bruge for at få den perfekte hjemmebio.

/dbbuu

You make Buu mad, Buu make you dead! What Buu says, Buu do.
Til top
SLETTET_20120103 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 14-Oktober-2007
Sted: Odense
Status: Offline
Point: 6191
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Februar-2010 kl. 19:34
Prøv at spørge i de respektive fora; her viser folk deres grej frem. Du vil få mange flere hits.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu