|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | ||||
rhsin ![]() Guld medlem ![]() ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 19-Januar-2007 Sted: Århus Status: Offline Point: 5990 |
![]() Sendt: 04-Februar-2010 kl. 16:29 |
|||
Til dem der ikke havde set dem, var jeg faldet over disse sonnet serverløsninger http://www.sonnettech.com/product/storagesolutions/index.html de er godtnok rævedyre.... men deres read/write performance ser da ret gode ud??.
det er så godtnok på en af de større modeller til 5k usd!
|
||||
Mvh
René |
||||
![]() |
||||
Cyberguyen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4951 |
![]() |
|||
Jeg synes nu ikke det er noget specielt.
Det er en jo en standard DAS løsning, hvor jeg næsten tror du kan få noget billigere hos Dell. |
||||
![]() |
||||
rhsin ![]() Guld medlem ![]() ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 19-Januar-2007 Sted: Århus Status: Offline Point: 5990 |
![]() |
|||
ok
|
||||
Mvh
René |
||||
![]() |
||||
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
![]() |
|||
Og man kunne så se i "Kontant", på DR1 i aftes, at man skal holde sig rigtig langt fra Dell, da de åbenbart har branchens ringeste kundeservice = ikke eksisterende... M.v.h.
|
||||
![]() |
||||
Tstampe ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 28-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 660 |
![]() |
|||
Hej Rhsin...
Jeg har nu aldrig haft nogen problemer med DELL, men købte også ind til firmabrug dengang.
Og med hensyn til din "NAS"-lignende forespørgsel, så har jeg selv valgt at bestille en MEDE8ER og så erhvervet en 1,5TB (WD Caviar Green WD15EARS 1500GB SATA 64MB) til at sætte i den.
Der går så en debat på MEDE8ER-supportsiden i øjeblikket, om denne WD15EARS kan bruges i MEDE8ERen, pga. af dens større cache-lager. Men da jeg ikke har modtaget boksen fra Holland endnu, har jeg ikke selv kunnet testet det endnu...
Men måske det er noget lignende du søger istedet for...
Stampe
|
||||
Med venlig hilsen
Thomas Stampe |
||||
![]() |
||||
![]() |
|||
det var nu ikke fordi jeg kiggede selv.. har en synology NAS.. men jeg var bare faldet over den da jeg kendte firmaet fra nogle tidligere sonnet cpu upgrades.. også så jeg de også lavede disse kabinetter.. så var det bare det jeg ville dele
|
||||
Mvh
René |
||||
![]() |
||||
Tstampe ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 28-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 660 |
![]() |
|||
![]() |
||||
Med venlig hilsen
Thomas Stampe |
||||
![]() |
||||
claus_jac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5570 |
![]() |
|||
jup sonnet løsninger bruges til professionel videoredigering eller til steder hvor der kræves ultrahøj dataoverførsel men det er primært brugt til HD videoredigerings løsninger - det eneste sted i danmark jeg kender til sonnet løsninger er hos Stjernholm og Co. http://www.stjernholm-media-proshop.dk/
men Stjernholm har rigtigt mange små og store danske kunder i mediaverdenen. og til det de her løsninger gør, er der rent faktisk meget meget få løsninger på markedet - og deres vigtigste funktioner her er rent faktisk at levere massive storageløsninger til MAC-verdenen. (virker selvf. også til pc - men det er primært mac-brugere der køber disse) |
||||
![]() |
||||
![]() |
|||
jeg kan da ihvertfald se de har nogle ret høje hastigheder på datatransport... prøv at se denne mobile enhed oplyses til 190mb/sec læs/skriv http://www.sonnettech.com/product/fusionf2.html
![]() Ultra-Portable—Two 2.5" SATA drives mounted side-by-side inside a 5.9" x 6.2" x 0.72" aluminum case are bus-powered for the ultimate in portability Remarkably Fast—With its drives formatted as a RAID 0 volume, Fusion F2 delivers sustained data transfer rates up to 190MB/sec read and write, more than twice as fast as a pair of FireWire 800 drives Field Video Certified–With its SATA data interface, Fusion F2 is the perfect storage companion for a portable video capture system that may saturate a notebook’s FireWire bus Rugged and Reliable—Both drives are individually shock-isolated, virtually eliminating cross-coupled vibration, which, unchecked, can induce soft errors—a potential source of skipped frames Cool and Quiet—Because of its efficient fanless design, if not for the cool blue LEDs, you may not even know that Fusion F2 was running Redigeret af rhsin - 05-Februar-2010 kl. 08:31 |
||||
Mvh
René |
||||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |