recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Film og udsendelser
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Modtog forkert fra amazon.co.uk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketModtog forkert fra amazon.co.uk

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
smiletime Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 02-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 252
Direkte link til dette indlæg Emne: Modtog forkert fra amazon.co.uk
    Sendt: 08-Januar-2010 kl. 06:39
Jeg havde bestilt Windows 7 og The Ultimate Bourne Collection på blu-ray d. 27. december, hvor det blev sendt dagen efter samlet. Under min bruger på amazon.co.uk står der Delivery estimate:6 Jan 2010 - men jeg har ikke modtaget den endnu. Håber det er pga. snestormen, for igår modtog jeg en pakke fra amazon, hvor der var en bog om hunde. som blev bestilt d. 25. december. Uden på pakken står mit navn og min adresse helt korrekt og jeg har aldrig bestilt det. Den 27 var første gang for mig, jeg bestilte noget derfra. Hvad kan der lige været gået galt der?

Bogen kostede 25£ men jeg er ikke blevet faktureret for det.
Til top
Notfast Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 28-April-2008
Sted: Øst Jylland
Point: 2875
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Januar-2010 kl. 07:14
Skriv til dem.
.....
Til top
Super bruger
Super bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Januar-2010 kl. 10:43
Har prøvet. Min adresse står på et "klistermærke" som er revet tværs over, så man lige kan se min adresse.  Synes bare det ser lidt mærkeligt ud. Nogen der har oplevet  noget lign.?
Til top
MaXer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 10-September-2007
Sted: København S
Point: 1966
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Januar-2010 kl. 11:09
Jeg har før modtaget en forkert film fra dem. Du kan bare udfylde et skema inde på deres hjemmeside under support, så sender de en returkuvert og din rigtige vare til dig.
Bio á la MaX

Tæller nu film i K!
Til top
Super bruger
Super bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Januar-2010 kl. 11:24

Stod der så samme order ID på den fejlsendte og den som du skulle have modtaget? For de her er 2 vidt forskellige ID numre. Prøver lige at vente til på mandag og se om jeg har modtager den rigtig pakke. For der er sku stor forskel fra Windows 7/3 bluray film til en bog om hunde, hvor du bare havde motaget den forkerte film, som vel kan ske.

Til top
MaXer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 10-September-2007
Sted: København S
Point: 1966
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Januar-2010 kl. 11:30
Min var helt sikkert samme ordre. Det var kun en af de 5 film der kom der var forkert.

Så vidt jeg husker er der også et skema til hvis man modtager noget man ikke har bestilt. Hvis dit Order ID ikke stemmer med nogle af dem du har under din bruger, så er det nok der du skal henvende dig.
Bio á la MaX

Tæller nu film i K!
Til top
Seth Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 04-Februar-2010
Point: 3
Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Februar-2010 kl. 17:25
Jeg synes, det er meget bedre til at informere dem om det, så vil du få dine bestilte ting. Jeg er temmeligt sikker på, de vil helt sikkert hjælpe dig med dit problem ..

Redigeret af Seth - 13-Februar-2010 kl. 03:24
Til top
Mikkel.C Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 03-Marts-2006
Sted: Aalborg
Point: 201
Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Februar-2010 kl. 07:16
Enig. Skriv til dem - de plejer at være særdeles nemme at have med at gøre. Jeg har et par gange fået noget forkert fra dem. Hver gang er det løst med en enkelt mail og hver gang har de blot sendt det korrekte uden at ville have det andet retur. Konen blev da glad for den yoga bog... :D

Edit: Hov! Det er jo en måned siden - har problemet løst sig?

Redigeret af Mikkel.C - 05-Februar-2010 kl. 07:17
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu