|
Billede af NAD DV1 efterlyses! |
Besvar |
Forfatter | ||
MadManMingo
Super bruger Oprettet: 26-Januar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 253 |
Emne: Billede af NAD DV1 efterlyses! Sendt: 07-Marts-2006 kl. 13:32 |
|
Er brændt lidt varm på NAD DV1 Kunne nogen af jer som har denne lækre sag, poste et close-up billede af den? Det er lidt svært at se alle tasterne på det billede der er på HiFi kluppens side. Evt. også gerne et billede med fjernbetjeningen i hånden, så man kunne se størrelsesforholdet. Hvis I ellers har nogen kommentare eller erfaringer med den, så sig endelig frem |
||
J.F.L
Guld medlem Oprettet: 02-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 749 |
Sendt: 07-Marts-2006 kl. 15:09 | |
Er dette billede stort nok? ;-)
Redigeret af J.F.L |
||
MadManMingo
Super bruger Oprettet: 26-Januar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 253 |
Sendt: 07-Marts-2006 kl. 17:36 | |
Nej! ikke stort nok
Øhmm... Jeg har altså selv kigget mig omkring. Genialt at henvise til det billede jeg syntes var for lille |
||
J.F.L
Guld medlem Oprettet: 02-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 749 |
Sendt: 07-Marts-2006 kl. 18:10 | |
Ja ja smarte - Jeg troede ikke du havde klikket på billedet og fået det vist i stor version. Egentlig ufatteligt så lidt Google ved om den fjernbetjening. |
||
MadManMingo
Sendt: 07-Marts-2006 kl. 18:15 | |
No hard feelings
Men ja - Der står stort set ingenting om den, andre steder end HiFi-kluppen. Heller ikke engang på NAD egen side... Så hvis nogen skulle have noget info et sted, så sig endelig til!!! Billeder manual i pdf, anything! |
||
MadManMingo
Sendt: 07-Marts-2006 kl. 20:50 | |
.
|
||
cnn3
Guld medlem Oprettet: 20-Oktober-2004 Sted: Århus Status: Offline Point: 3195 |
Sendt: 08-Marts-2006 kl. 09:23 | |
Hvis du bor i nærheden af en butik, kunne du jo daffe derned og tage et billede
|
||
mvh Christian
|
||
MadManMingo
Sendt: 08-Marts-2006 kl. 11:01 | |
Ja det er jo lige det... Bor i Nordjylland. Men det er ikke så tit jeg lige kommer til "kjøbstaden". Ellers kunne jo godt have taget et billede i Aalborg butikken. Men var der andre som jævnligt kommer i en af HiFi-butikkerne, som ville være behjælpelig med et foto??? Et hvor man kunne se teksten på alle tasterne. Det er jo åbenbart ikke til at finde nogen steder på nettet. |
||
MadManMingo
Sendt: 09-Marts-2006 kl. 13:24 | |
FUNDET! Det ser ud til, at det måske ikke er NAD der selv har udviklet denne fjernbetjening, men britiske Systemline. Men her er i hvert fald et billeder, hvor man kan se hvad der står på tasterne. Tak for hjælpen til HiFi klubben i Slagelse, som satte mig på sporet af den. |
||
MadManMingo
Sendt: 09-Marts-2006 kl. 16:02 | |
Rasmus fra HiFI Klubben i Næstved var så venlig, at tekste billedet fra deres hjemmeside, som sælges under NAD navnet. |
||
MadManMingo
Sendt: 10-Marts-2006 kl. 11:49 | |
Har også fået fat i manualen i .pdf format, hvis nogen skulle være interesseret.
|
||
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |