|
højtalere + forstærker |
Besvar |
Forfatter | |
Bruger udmeldt 45
-- Oprettet: 05-Februar-2010 Status: Offline Point: 0 |
Emne: højtalere + forstærker Sendt: 05-Februar-2010 kl. 21:55 |
hey alle sammen :)
jeg er rimelig ny til det her så bær over med mig hvis jeg lyder dum
men jeg synes endelig jeg skal have mig nogle fede gulvhøjtalere og jeg har så valgt 2x dem her: http://www.danguitar.dk/product.asp?product=13420
mit spørgsmål er så om de overhovet vil frembringe god lyd (det skal lige siges de også skal bruges til fester) og om hvilken forstærker der er bedst til de billigste penge (vil ikk gi over 1200 ,- for en forstærker) og er der evt. noget jeg mangler for at sætte det her sammen til et fedt anlæg? :D
på forhånd tak :)
|
|
Firebird
Guld medlem Oprettet: 14-Marts-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2195 |
Sendt: 05-Februar-2010 kl. 22:06 |
Kender ikke disse højtalere, men, hvis du ikke vil give mere end 1200 kr. for en forstærker, burde du tygge www.dba.dk igennem.
|
|
Venlig hilsen Firebird {;-)
Lytter til en del til 3 Doors Down, AC/DC, Billy Idol, Bruce Springsteen, Daughtry, Dire Straits, Evanescence, ZZ Top, og Within Temptation. JVC X3 ? ? ? ? |
|
Bruger udmeldt 45
-- Oprettet: 05-Februar-2010 Status: Offline Point: 0 |
Sendt: 05-Februar-2010 kl. 22:16 |
kan godt bøje beløbet lidt men vil helst ikk gi for meget :) vil bare kunne styrer bass, treble osv
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |