|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
Iznogoud ![]() Bruger ![]() Oprettet: 08-Januar-2007 Status: Offline Point: 63 |
![]() Sendt: 05-Februar-2010 kl. 23:04 |
Jeps så skal den gamle Rapsody skiftes ud til noget (forhåbentligt) bedre...
Jeg er lidt i tvivl da jeg syntes der er rigtig mange valgmuligheder på marked, så jeg håber at kunne få lidt hjælp her.
Jeg har set lidt på disse her. :
WD:
Xtreamer:
Tvix:
Mine Krav til min fremtidige film dåse er at den skal kunne vise de mest gængse video formater OG der skal være mulighed for at jeg kan slutte mine externe harddiske til enheden og afspille de filer der ligger på dem.
Planen er at film dåsen skal bruges sammen med en forhåbentligt snarligt indkøbt plasmaskærm.
Jeg ved ikke om jeg er detaljeret nok? eller om der er visse punkter jeg helt har glemt. men lad mig det endelig vide. for vil gerne flytte rapsody'en over til min samlig af andre gamle elektronik kasser..
På forhånd tak for hjælpen :-)
|
|
![]() |
|
BorgHammer ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 28-December-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 584 |
![]() |
TViX M-6600 er toppen.
WD er billig men spiller vist ikke mkv uden problemer, og slet ikke full copy Blu-ray struktur (ved ikke om det er et krav som det er hos mig). Xtreamer er vist ikke tiden værd.... |
|
Samsung UE46ES7005 + USB HDD rec.
ONKYO TX-NR709 / BOSE / TViX Slim S1 + M6600 / Chromecast QNAP TS-439PRO 5,4Tb / SONOS / iPad2 / Logitech Harmony 895+RF-iR transmitt |
|
![]() |
|
Iznogoud ![]() Bruger ![]() Oprettet: 08-Januar-2007 Status: Offline Point: 63 |
![]() |
mkv ? ingen ide om hvad det er sorry :-)
Hvorfor er Xtreamer ikke tiden værd?
|
|
![]() |
|
Muffeh ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-December-2009 Sted: Gilleleje Status: Offline Point: 1040 |
![]() |
altså, jeg kan personligt kun anbefale Xtreameren :)
den understøtter FullHD, 1080p, MKV filer, undertekster mm. dog er der visse problemer på deres internet radio, samt musik afspilnings del, men af hvad jeg har ku læse mig til på deres site, sku ny firmware til det være lige om hjørnet :)
|
|
LG 55LB561V (TV) | Onkyo TX-NR626 | DALI Blue 8008, C1000LE, DALI Zensor 1 & DALI Concept SUB | Sonos ZP90 | Synology DS211J & DS411J | WDTV Live 3.Gen. | PlayStation 4
|
|
![]() |
|
kim.t ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juli-2004 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 3850 |
![]() |
Xtreamer'en er en ganske udemærket afspiller. Det er firmaet der har en lidt mærlig holdning til markedsføring/deres kunder/support. Men produktet med nuværende FW er faktisk OK.
|
|
![]() |
|
![]() |
|
![]() |
ok Xtreameren er jo væsentlig billigere en f.eks A-200 og tvix'en :) og da den alligevel ikke skal stå fremme og kan det den skal... burde valget jo være nemt.
Tak for foreløbig respons
|
|
![]() |
|
Notfast ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 28-April-2008 Sted: Øst Jylland Status: Offline Point: 2876 |
![]() |
Xtreamer er klart den bedste maskine til pengene.
|
|
.....
|
|
![]() |
|
![]() |
super :-)
Så mangler jeg blot et billigt sted at købe den.
Tak all :-)
|
|
![]() |
|
Muffeh ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-December-2009 Sted: Gilleleje Status: Offline Point: 1040 |
![]() |
http://www.komplett.dk/k/ki.aspx?sku=509992
989 kr her hos Komplett hvor jeg købte min :)
og så kan den også indeholde en 2.5" Sata harddisk, hvilket der snart ryger i min! ;) (250gb) #kim.t - Jeg må indrømme jeg har haft lidt ballade med deres firmware sådan frem og tilbage, så er gået tilbage til standard firmware der fulgte med. 2.0.2 (tror jeg vidst det hedder).
Men ja, Xtreameren er nok noget af det bedste til pengene, syns jeg personligt i hvertfald. eneste man så mangler er en af deres e-TREYz :D
|
|
LG 55LB561V (TV) | Onkyo TX-NR626 | DALI Blue 8008, C1000LE, DALI Zensor 1 & DALI Concept SUB | Sonos ZP90 | Synology DS211J & DS411J | WDTV Live 3.Gen. | PlayStation 4
|
|
![]() |
|
![]() |
nu får jeg så at vide at den kan larme en del ? jeg hader larm under en film (med mindre det er filmens..)
min gamle rapsody brummer lidt.. men ingen høj larm. hvordan er tilfældet med Xtreameren ?
|
|
![]() |
|
mdande ![]() Bruger ![]() Oprettet: 15-Januar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 131 |
![]() |
Xtreameren larmer dog en smule... Men man kan købe nogle såkaldte Xtreamer SideWinder og montere, så burde man kunne deaktivere blæseren http://www.xtreamer.net/
|
|
Sony BDP-S570 Harmony 1000+IR/RF Orbaudio mod2 5.1 speakers Xtreamer/Squeezebox duet |
|
![]() |
|
NosAnden ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 05-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 60 |
![]() |
hey alle sammen
Må jeg anbefale at du kiggede på en A/C Ryan PlayOn!HD der fås også en mini version som jeg selv lige har købt foskellen er at mini versionen ikk kan indeholde hdd men ellers er der ingen forskel her er link http://www.playonhd.com/en/ kan købes på komplett Hilsen Anders Johnson |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |