|
Harddisk Konverterings Box |
Besvar |
Forfatter | |
Muffeh
Guld medlem Oprettet: 19-December-2009 Sted: Gilleleje Status: Offline Point: 1040 |
Emne: Harddisk Konverterings Box Sendt: 06-Februar-2010 kl. 01:26 |
Hey Folkens!
Nu har jeg erfarret mig, at der sidder en masse kloge (håber jeg da) og erfarrende hoveder her inde, så derfor er det nu tid til at henvende mig til jer, der jeg er rendt ind i et lille dilemma med et spørgsmål jeg har.
Er det muligt, at få en form for konverterings boks, som man kan smide i 2.5" sata harddisk ind i, og så få lavet den om til en 3.5" sata harddisk? dvs. så den ligner en 3.5" hdd på ydersiden, at den ikke er større, og man f.eks. kan smide den i en NAS eller lig? :) i så fald nogen kender til sådanne produkt, tager jeg MEGET gerne imod links :D
På forhånd tak.
|
|
LG 55LB561V (TV) | Onkyo TX-NR626 | DALI Blue 8008, C1000LE, DALI Zensor 1 & DALI Concept SUB | Sonos ZP90 | Synology DS211J & DS411J | WDTV Live 3.Gen. | PlayStation 4
|
|
rhsin
Guld medlem recordere.dk teamet Oprettet: 19-Januar-2007 Sted: Århus Status: Offline Point: 5990 |
Sendt: 06-Februar-2010 kl. 11:48 |
jeg bruger sådan en adaptor.. http://www.shg.dk/2115194 godtnok ekstern.. men tilslutter via esata eller usb så hastigheden er fin... æder både 2,5 og 3,5 diske + du kan tilslutte 2 usb enheder til den og smide hukkomelseskort i den... et fund til prisen, og syntes den virker fint som supplement til NAS backup eller loade data ind/ud (større mængder.. uden en pc behøves at være tændt)
Redigeret af rhsin - 06-Februar-2010 kl. 11:50 |
|
Mvh
René |
|
Muffeh
Guld medlem Oprettet: 19-December-2009 Sted: Gilleleje Status: Offline Point: 1040 |
Sendt: 06-Februar-2010 kl. 17:10 |
ja dem har jeg godt set, men det var nu ikke lige sådan noget jeg var ude efter, det var nu nærmere et form for "cover" altså, lige som en hotswap box bare i 3.5" størrelse, som man ku smide sin 2.5" sata ned i, og så smide den boks ind i en NAS server :)
|
|
LG 55LB561V (TV) | Onkyo TX-NR626 | DALI Blue 8008, C1000LE, DALI Zensor 1 & DALI Concept SUB | Sonos ZP90 | Synology DS211J & DS411J | WDTV Live 3.Gen. | PlayStation 4
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |