|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
nh ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 05-Februar-2010 Status: Offline Point: 17 |
![]() Sendt: 05-Februar-2010 kl. 20:17 |
Hej derude.
Mit gamle pioneer plasma er desværre afgået ved døden, og jeg skal have noget nyt.
Pioneer har jo desværre lukket deres tv afdeling, så det bliver desværre ikke pioneer..
Jeg har kigget på philips 52PFL9704h (se link) http://www.consumer.philips.com/c/tv/9000-led-pro-serien-52-tomme-full-hd-1080p-digital-tv-52pfl9704h_12/prd/da/dk/
Jeg har tænkt at bruge ca 20000,-
Nogle derude der har noget de kan anbefale?
På forhånd tak
Vh
Nick
|
|
![]() |
|
Strange ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 03-Marts-2008 Status: Offline Point: 3199 |
![]() |
Du vil vel ikke gå fra et Pioneer til et Philips? Hvis jeg var dig og med det budget ville jeg vente på en af de nye Panasonic tv der snart rammer markedet... Evt. en V20 eller V25.
|
|
![]() |
|
![]() |
Så du vil mene at panasonic er lige så god som pioneer... Har godt nok ikke være så vil med designet
|
|
![]() |
|
Strange ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 03-Marts-2008 Status: Offline Point: 3199 |
![]() |
Der skulle være KURO i nogle af de nye modeller, så ja, jeg har en formodning.... Jeg synes de har et stilfuldt og enkelt design der oser af kvalitet i byggematerialer, hvilket ikke kan siges om diverse andre producenters tv....
|
|
![]() |
|
Lennon ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 06-Januar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4858 |
![]() |
Pioneer er stadig det TV som gengiver kildematerialet mest korekt. Og det TV som kommer tættest på et Pioneer er faktisk Panasonic . Stinker designet på Pana for meget begynder det at knibe. Samsung855 har både design ,pris og billedkvalitet med sig. MEN, - det larmer i strømforsyningen. . !
Hvis du overvejer LCD bør du tage udgangspunkt i Sony 52-Z5500, men under alle omstændigheder nok lige vente på de nye forårslanceringer . . .
|
|
Samsung PS63C7705
Samsung HDbox Pioneer LX86 Jamo D8 surround m SUB Nikon D7100 DELL 2408WFP skærm |
|
![]() |
|
![]() |
Jeg prøver at smutte en tur i hifi-klubben, de skulle ha købt en sending panasonic hjem |
|
![]() |
|
cnn3 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 20-Oktober-2004 Sted: Århus Status: Offline Point: 3195 |
![]() |
Har du overvejet om du vil have et brugt Pioneer, for ellers er det jo en mulighed?
|
|
mvh Christian
|
|
![]() |
|
![]() |
Cnn3@ Har været inde og se om der var nogle af de sidste modeller (g9) men har ikke kunne finde nogle...
Nick
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |