|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Lorentzen ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 22-Januar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 216 |
![]() Sendt: 31-Januar-2010 kl. 19:49 |
Her er så mine nye spørgsmål :)
#1:
Hvordan kan det være, at jeg ikke kan finde f.eks Nickelodeon og selveste DR1 på hverken det analoge eller digitale signal på dette TV? Ja, de følger naturligvis med i min TV pakke for de kan findes på mit tv i stuen.
#2:
Der er mange kanaler, som jeg ikke kan se på det digitale signal, kan det passe at det kun er DR kanalerne og TV2 kanalerne jeg kan se på det digitale signal? Redigeret af Lorentzen - 04-Februar-2010 kl. 21:24 |
|
![]() |
|
JENC ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 22-April-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 615 |
![]() |
Jeg har P2770HD og det har. mon ikke også dit har. Den bruger jo en alm. antenneindgang til DVB-T eller DVB-C |
|
![]() |
|
Lorentzen ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 22-Januar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 216 |
![]() |
edit - slettet besked Redigeret af Lorentzen - 04-Februar-2010 kl. 21:23 |
|
![]() |
|
![]() |
edit - slettet besked Redigeret af Lorentzen - 04-Februar-2010 kl. 21:24 |
|
![]() |
|
![]() |
Her er så mine nye spørgsmål :)
#1:
Hvordan kan det være, at jeg ikke kan finde f.eks Nickelodeon og selveste DR1 på hverken det analoge eller digitale signal på dette TV? Ja, de følger naturligvis med i min TV pakke for de kan findes på mit tv i stuen.
#2:
Der er mange kanaler, som jeg ikke kan se på det digitale signal, kan det passe at det kun er DR kanalerne og TV2 kanalerne jeg kan se på det digitale signal?
|
|
![]() |
|
dkscan ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1333 |
![]() |
Der er ihvertfald ingen, der kan svare på dine spørgsmål, før du løfter sløret for hvem der leverer dit tv-signal og hvilken pakke, du eventuelt abonnerer på.
|
|
Per H. Nielsen
Dansk Scanner Information |
|
![]() |
|
Bridge ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 17-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 430 |
![]() |
Jeg har lige købt samme tv blot 24 tommer. Jeg havde også problemer med kanalerne. Jeg mistænker skærmen for at kræve et meget stærkt antenne signal, hvilket jeg ikke har. Der var i hvertfald flere kanaler som ikke gik igennem. Nu var det godt nok mest den digitale tuner jeg brugte. Jeg har returneret skærmen nu.
Men husk at indtaste det rigtige netværks nummer (ved digitalt tv), som er 101 i Kbh, hvis du vel at mærke bruger Yousee.
|
|
Pioneer 5090 KURO | Pana BD-30 BLU-RAY | Pana EH-65 HDD Recorder | Pioneer DVR LX61D HDD Recorder | Samsung HD box uden HDD, og med HDD
|
|
![]() |
|
![]() |
Tak - jeg fandt alle kanalerne ved at dobbelttjekke - dem jeg manglede ved første gennemgang var på "S" nettet - hvis det da hedder det :) - jeg havde åbenbart kun bedt fjernsynet om at søge på "C" nettet
![]() Undskyld ulejligheden
![]() |
|
![]() |
|
bimbobo ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 25-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 409 |
![]() |
Jeg er interesseret i 2470HD.. har åbnet en tråd i forummet
Mvh
|
|
IT-supporter
Skype and NetGear NDA Betatester (Non Disclosure Agreement) Panasonic PX42G20E Samsung LE32C535 UE22F5405 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |