|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Guldfisk ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 04-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 130 |
![]() Sendt: 08-Februar-2010 kl. 16:15 |
hey
Jeg har lidt at et problem, jeg har fået lavet et eller andet med min maskine, så jeg jeg ikke kan lave om i nogen indstillinger, inde i instillinger, jeg kan godt komme der ind, men når jeg så skal over til højre og lave en indstilling, får jeg ikke lov, er der nogen der har en ide, om hvad jeg har har fået lavet, det er som om, at indstillinger er låst, på en eller anden måde,,,,
|
|
![]() |
|
Guldfisk ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 04-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 130 |
![]() |
Jeg fandt ud af det, jeg ved ikke lige hvad jeg var kommet til at lave, hehe men nu virker det..
Allows you to lock the settings made on the Setup page to prevent accidental changes in the settings. Tip: To disable the Setup Page Lock, press Setup > Playon your remote control. Remember to SAVE your settingsto confirm your selection |
|
![]() |
|
RasmusDJ ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 26-Februar-2011 Status: Offline Point: 1 |
![]() |
Jeg sidder i samme problem med min c-200 :( , jeg kan ikke ændre i min setup, nogen der kan hjælpe mig?
![]() |
|
![]() |
|
HeartWare ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 22-Oktober-2003 Sted: Bagsværd, DK Status: Offline Point: 4808 |
![]() |
Fra PopCorn Hour C-200 User Guide:
|
|
Keld R. Hansen
Pioneer DVL-909, DV-545 Sony KDL40EX723 3D TV DreamBox 8000, YouSee Cable PopCorn Hour A-500 Panasonic DMR-BCT820 + DMR-BCT940 Yamaha RX-V771 Receiver |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |