|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Pastorius ![]() Bruger ![]() Oprettet: 04-Februar-2008 Status: Offline Point: 140 |
![]() Sendt: 08-Februar-2010 kl. 23:27 |
Jeg har Stofa og mulighed for at se de digitale kanaler uden kort. Samtidig skal jeg have fat i en harddiskrecorder, og tænke på om det var muligt at slå to fluer med ét smæk.
Findes der en harddiskrecorder, der kan bruges sammen med Stofa, UDEN jeg behøver at erhverve mig en Zapperboks også? |
|
![]() |
|
JesperLund ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 21-Januar-2006 Sted: Darknet Status: Offline Point: 8022 |
![]() |
Kig på produkter som Dreambox og Vantage, men vær opmærksom på at det ikke er det samme som den traditionelle harddisk recorder. Søg på ord som Dreambox og "PVR box" i forumet, og du vil blive klogere.
Redigeret af JesperLund - 09-Februar-2010 kl. 12:37 |
|
Linux FTW, afspiller nu Blu-ray film på Ubuntu 12.04 med VLC direkte fra optisk disc.
|
|
![]() |
|
Pastorius ![]() Bruger ![]() Oprettet: 04-Februar-2008 Status: Offline Point: 140 |
![]() |
Ok, det er ikke lige løsningen herhjemme tror jeg. Var det kun mig der skulle betjene det var det ikke noget problem, men det skal være så enkelt at optage og brænde en udsendelse ud på en dvd at min kone selv kan klare det, og så vidt jeg kan se, kommer det til at skulle være noget med at få det encoded på en PC, før man kan afspille det igen.
Så det ser ud til at det er HD-recorderen + en zapperboks der er løsningen. |
|
![]() |
|
beamer ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 08-Oktober-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 242 |
![]() |
Der findes en humax fra dustinhome.dk som burde passe dig. Den er afprøvet med stofa og yousee:
http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=74947&PID=755914 |
|
![]() |
|
dkscan ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1333 |
![]() |
Der spørges efter en boks med mulighed for at optage, det har denne ikke.
|
|
Per H. Nielsen
Dansk Scanner Information |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |