|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
Bankz ![]() Bruger ![]() Oprettet: 09-Januar-2010 Sted: Denmark Status: Offline Point: 53 |
![]() Sendt: 09-Februar-2010 kl. 15:12 |
Efter at have opgivet kombinationen MC7+DVBlink+TVsource fik jeg herinde anbefalet DVBviewer da jeg blot ønsker optagemuligheden fremfor et decideret mediecenter.
I går forsøgte jeg så at sætte DVBviewer op, men jeg fandt aldrig ud af at scanne for Stofas digitale spejl på DVB-C (København). Det forekommer mig, at programmet er rettet mod DVB-S? Ihvertilfælde var der angivet en sand perlerække af parametre, der er mig ubekendte.
Er der en venlig sjæl, der kan stille en transponder fil til rådighed eller evt. skrive/henvise til en mini-guide, der sigter mod scanning på DVB-C?
|
|
![]() |
|
MCenterFreak ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5446 |
![]() |
Jeg har ikke selv Stofa, men vil gætte på at det vil virke med dette: |
|
DVBViewer klient/Server, LG Ultra HD TV 65", Digital Devices DVB-S2, 4 tunere IHC Net og Control, som magisk tænder og slukker alt
P.S. Hvis jeg har mest grej når jeg dør, så har jeg vundet!-) |
|
![]() |
|
Bankz ![]() Bruger ![]() Oprettet: 09-Januar-2010 Sted: Denmark Status: Offline Point: 53 |
![]() |
Tak, det ville jeg også mene. Resultatet er dog blot 1 fundet kanal?? Det kan bare ikke passe når jeg på Terratec software kan finde 51.
Lader til at jeg skal holde mig til Terratecs software med den succesrate HTPC har afstedkommet indtil videre
![]() |
|
![]() |
|
MCenterFreak ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5446 |
![]() |
Har du prøvet med de 2 andre QAM 256 muligheder?
Det kan være du skal over i Transedit, men prøv lig de andre 2 først
Er der virkelig ingen andre Stofa'er med DVBViewer (Pariarken, du har jo Stofa. Hvad skal han vælge)
|
|
DVBViewer klient/Server, LG Ultra HD TV 65", Digital Devices DVB-S2, 4 tunere IHC Net og Control, som magisk tænder og slukker alt
P.S. Hvis jeg har mest grej når jeg dør, så har jeg vundet!-) |
|
![]() |
|
![]() |
Har nu forsøgt med Transedit - og får beskeden "Sorry cannot scan. No reguired DVB available!"
Det er da om ikke andet en klar besked, men stemmer ikke overens med at jeg under Settings-Hardware kan se mit Terratec Cynergy HTC USB XS DVB-C Tuner?? Måske min tuner ikke understøttes selvom den fremgår i programmets hardware oversigt? |
|
![]() |
|
dkscan ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1333 |
![]() |
Kan dog ikke hjælpe angående Stofa, da jeg benytter den med YouSee.
|
|
Per H. Nielsen
Dansk Scanner Information |
|
![]() |
|
![]() |
Jeg tror ikke længere nøgleordet er Stofa, men at softwaren ikke accepterer min tuner? Det undrer mig blot, at jeg kan se tuneren under hardware, men at den tilsyneladende ikke findes, når der skal scannes.
|
|
![]() |
|
JørgenT ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5339 |
![]() |
For det vil kunne medføre at DVBViewer kan se hardware, men ikke få adgang.
Mvh JørgenT
|
|
![]() |
|
![]() |
Desværre. Jeg har afinstalleret DVBlink da det alternativt blokerer for mit brug af Terratecs software og MC7 har jeg opgivet.
|
|
![]() |
|
dkscan ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1333 |
![]() |
Er du sikker på, at du har nyeste driver fra Terratec installeret?
Den der fulgte med, da jeg købte min tuner, var nemlig ikke den nyeste og det gav problemer da jeg på et tidspunkt opdaterede til nyeste version af DVBviewer.
|
|
Per H. Nielsen
Dansk Scanner Information |
|
![]() |
|
JørgenT ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5339 |
![]() |
Vil det sige du har Terratecs software installeret, samtidig med DVBViewer?
Det er flere år siden jeg sidst brugte Terratecs, så ved ikke hvordan nuværende version harmonerer sammen med DVBViewer.
Mvh JørgenT
|
|
![]() |
|
![]() |
Ja, men naturligvis ikke aktivt samtidigt.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |