|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
mr_keep_smiling ![]() Bruger ![]() Oprettet: 20-November-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 175 |
![]() Sendt: 21-Februar-2006 kl. 22:08 |
Med den type kabinet her er man godt hjulpet, se mere her et genialt ventilations system, den her har samme system mit mål er at kunne afspille diverse nye HD formater med fuld udbytte på mit LDC TV i 1080 ell. 720.. Via - DVI-HDMI Kabel - til TV Har handlet og samlet disse Hardware. Chill Innovation CP-450A2 strømforsyning P4-775-3Ghz-800Mhz - ASUS p5vd1-x 2 x 512mb dual 3200 sansung Ram Xfx Geforce FX 6600 GT - 128mb Ram - PCI-E + 2xDVI Boot HD 120Gb + Samsung HD 300Gb Software XP-PRO - SP2 + TheaterTek + Div Codec MCE REMOTE fra mit HTPC project for længe siden. som forøvrigt endte i Købet af en, KISS DP-558-200GB. Derfor kun afspiller, er godt tilfreds med KISS til TV. Og med stofa kabel tv, er der lange udsigter til noget, ordenligt digitalt TV, Jeg er efter min første film i fuld 1080 oplevelse posetivt overrasket over kvaliteten, Har nogle program justeringer, inden det hele rykker. i forhold til formater og opløsning .ts 1080 formatet køre ihvertfalt fint. Redigeret af mr_keep_smiling |
|
![]() |
|
mr_keep_smiling ![]() Bruger ![]() Oprettet: 20-November-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 175 |
![]() |
OPDATERET
|
|
![]() |
|
Helmø ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 27-August-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 303 |
![]() |
Du siger at 1080 kører fint - men ikke i fuld opløsning på det TV eller? Er 1080 (i eller p) ikke 1920x1600 i opløsning eller noget deromkring? Kan dit LCD TV klare den opløsning?
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
|
![]() |
Nej men forstået, der var noget jeg ikke havde forstået. skåret ud i pap, undskylder uvidende udtalelser |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |