|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
elstrøm ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 19-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 16 |
![]() Sendt: 10-Februar-2010 kl. 00:19 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Hej.
Jeg har købt en fjernbetjening til min computer. En imon, og kan ikke vente med at få det sat til.
Der er bare lige et lille problem. Den skal have strøm, og det skal den have via mit bundkort. Efter hvad jeg kan finde ud af er det et acpi-x86 bundkort. Er der nogen der kan hjlæpe med tegninger til sådan et, eller hjælpe mig med at finde ud af hvor jeg skal sætte ledningerne til henne?
Michael
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
![]() |
SLETTET_20120103 ![]() -- ![]() Oprettet: 14-Oktober-2007 Sted: Odense Status: Offline Point: 6191 |
![]() |
Vi skal bruge fabrikat (mærke) og modelnummer for at kunne hjælpe.
|
![]() |
elstrøm ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 19-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 16 |
![]() |
min computer er sådan en her Hvis jeg kigger på bundkortet står der MB DA061/087L EuP 08120-3 48.3v006.031
Ved ikke om det kan hjælpe på det? Redigeret af elstrøm - 10-Februar-2010 kl. 11:20 |
![]() |
SLETTET_20120103 ![]() -- ![]() Oprettet: 14-Oktober-2007 Sted: Odense Status: Offline Point: 6191 |
![]() |
Hvis du installerer everest ultimate edition kan du se nøjagtigt hvad hardware du har:
http://www.lavalys.com/ |
![]() |
![]() |
Her er hvad den siger til det
|
![]() |
![]() |
Nå nu har jeg så fundet ud af noget. Ringede til elgiganten og de hjalp mig.
Det hedder er Boxer Plus Motherboard type DTX Redigeret af elstrøm - 10-Februar-2010 kl. 11:59 |
![]() |
Sixon ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 16-December-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 40 |
![]() |
Nu har jeg aldrig set den fjernbetjening du omtaler, men ud fra hvad jeg kan se på nettet, så har den en USB modtager. Så du skal bare sætte den i USB stikket på din computer og installere softwaren til den. Og derved får den strøm fra via bundkortet. :)
|
![]() |
fltk ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10590 |
![]() |
Hej elstrøm!
Nå, du har købt - hvilken model? Der skulle jo gerne følge en vejledning med, enten på papir eller på den medfølgende CD-Rom.
Jeg kom først hjem fra skiferie i aftes, derfor den sene besvarelse af dine pm.
Flemming
|
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |