|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
Basknudsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1341 |
![]() Sendt: 09-Februar-2010 kl. 15:46 |
Hej
Jeg er lidt i tvivl om hvad jeg skal købe af pc-højtalere. Jeg er musiker/musiklærer så det skal være nogle forholdsvis ordentlige nogle der kan gengive musikken på en nogenlunde måde, især bas (jeg er bassist).
Jeg har selv haft kigget på:
Og disse
Hvilke ville i anbefale af disse to?
Hvis i har andre bud er i velkomne.
Mvh. Lasse
|
|
Panasonic TX-55DX600, Toshiba HD-E1, Panasonic DMP-UB310, Marantz SR5010, ATV4K, Dali concept 6 front, Dali concept center, Dali concept 12 sub.
|
|
![]() |
|
Brixen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6694 |
![]() |
KRK - der er meget kraftigere forstærker i dem.
Men ellers må du jo ud at lytte. |
|
Venlig hilsen
KB |
|
![]() |
|
michael9000 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 01-November-2009 Status: Offline Point: 786 |
![]() |
Af de 2: måske KRK'en (den har jeg ikke hørt). Og som Brixen skriver: ud og lytte. - med dine egne CD'er som du kender.
|
|
![]() |
|
Sixon ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 16-December-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 40 |
![]() |
Hvorfor sætter du ikke din computer til dit nuværende anlæg og bruger det?
Ville mene det ville give bedre lyd...
|
|
![]() |
|
Basknudsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1341 |
![]() |
Fordi pc og anlæg står i hver deres rum.
Det største problem med at kører ud og lytte er, at jeg bor 180 km. fra den nærmeste KRK forhandler og kan ikke finde nogle der forhandler begge højtalere. Redigeret af Basknudsen - 10-Februar-2010 kl. 22:00 |
|
Panasonic TX-55DX600, Toshiba HD-E1, Panasonic DMP-UB310, Marantz SR5010, ATV4K, Dali concept 6 front, Dali concept center, Dali concept 12 sub.
|
|
![]() |
|
Brixen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6694 |
![]() |
Er du nordjyde
![]() Prøv at ringe til Aage - de er flinke til at hjælpe og vejlede. Det er jo en musikforretning. |
|
Venlig hilsen
KB |
|
![]() |
|
![]() |
http://www.eskildsen.dk/ handler også med KRK højttalere, og de er i Aalborg, Århus og Esbjerg.
|
|
Venlig hilsen
KB |
|
![]() |
|
![]() |
Tak for hjælpen, men bor i Nakskov. Kunne være jeg bare skulle lave en tur inden længe.
|
|
|
|
![]() |
|
![]() |
Det er langt væk - det er vel kun Femø der er længere væk ![]() |
|
Venlig hilsen
KB |
|
![]() |
|
![]() |
Lige præcis.
|
|
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
![]() |
Hvis prisen ikke betyder så meget, så vil nr. 1 være disse:
M.v.h.
|
|
![]() |
|
![]() |
Hej
Jeg har lige bestilt et sæt KRK RP 5 G2.
Tak for hjælpen.
|
|
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |