|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | ||
E. Larsen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 04-Januar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1427 |
![]() Sendt: 10-Februar-2010 kl. 21:24 |
|
Jeg har You See kabel tv- fuldpakken,
desuden TDC Bredbånd , fastnet telefon og mobil Skal man betale for at se tv på sin pc ?? Jeg har forsøgt at kontake You See, men gav og efter 50 min ventetig Mail svarer de heller ikke på |
||
E.L.
|
||
![]() |
||
Willum ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 23-December-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 268 |
![]() |
|
Kunder som har Yousee bredbånd får webtv gratis, mens kunder som har kabel tv hos Yousee får en hat at skide i. Så kort sagt ja du skal betale. Jeg står selv i samme situation som dig.
|
||
![]() |
||
E. Larsen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 04-Januar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1427 |
![]() |
|
Ja, hvorfor ikke "de er godt nok grove"...som altid Håbeløs foretagende...de gider ikke engang tage telefonen |
||
E.L.
|
||
![]() |
||
dkwolf ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 08-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 343 |
![]() |
|
køb et DVB-C TV tuner kort, sæt det til dit kabel tv stik og tadaa. Det giver nok det bedste billede du kan få og mulighed for at optage det du nu skulle ønske på din pc. |
||
Thomas
Samsumg LE-40R87 40" Samsung 3126 HD HDD recorder (med 500Gb HDD mod) Sony BDP-S550 Blu-Ray Sony DG820 receiver 5.1 Gale Junior højtaler system |
||
![]() |
||
dkscan ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1333 |
![]() |
|
Kunder med kun kabel-tv får vel ret beset det de betaler for, nemlig adgang til kabel-tv, så jeg forstår ikke lige det med hatten ![]() At man så ved også at være kunde på YouSee Bredbånd får kanalerne fra sin tv-pakke gratis som web-tv kan man da kun glæde sig over. |
||
Per H. Nielsen
Dansk Scanner Information |
||
![]() |
||
![]() |
|
nemlig adgang til kabel-tv Nu står der ikke nogen steder i kontrakten at man skal have en TV skærm Om man sætter sit antennestik i en pc-skærm eller i en tv-skærm er vel total ligegyldig Fatter ikke dine agumenter Udbyb venligst ![]() PENGE :::PENGE::: Kapitalfond::: PENGE::: |
||
E.L.
|
||
![]() |
||
lunddal ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-Februar-2006 Sted: Danmark Status: Offline Point: 8660 |
![]() |
|
YouSee Web-tv er en streamet webløsning og har intet med kabeltv at gøre.
Man skal ikke have YouSee kabeltv for at være YouSee Web-tv kunde.
|
||
![]() |
||
dkscan ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1333 |
![]() |
|
Helt enig. Eneste kobling er, at kunder med YouSee bredbånd oven i hatten (der var den igen :-)) får en web-udgave af deres kanaler fra kabel-tv-pakken. Det snyder på ingen måde dem, som kun har kabel-tv.
Netop. Det er et tilbud til alle med en internetforbindelse. For os med YouSee Bredbånd er det blot inkluderet i den ikke ubetydelige pris, vi i forvejen betaler for kabel-tv og internet.
I øvrigt kan man som kable-tv-kunde sagtens se tv på sin pc uden at det koster ekstra i abonnement. Det kræver blot, at man anskaffer en tuner til pc'en.
|
||
Per H. Nielsen
||
![]() |
||
![]() |
|
Nej det blander YouSee sig ikke i. De leverer blot tv-signaler i henhold til den indgåede aftale.
Hvis skærmen har indbygget tv-tuner, så principielt ja.
Hvis hverken skærm eller pc er udstyret med tv-tuner, så er det ikke ligegyldigt - ihvertfald ikke hvis formålet er at se tv
![]() |
||
Per H. Nielsen
||
![]() |
||
![]() |
|
Jeg starter lige igen: Indgang til emnet: Jeg har You See kabel tv- fuldpakken, desuden TDC Bredbånd , fastnet telefon og mobil Skal man betale for at se tv på sin pc ?? Jeg har forsøgt at kontake You See, men gav og efter 50 min ventetig Mail svarer de heller ikke på Jeg har overhovedet ikke spurgt om Web-tv ![]() |
||
E.L.
|
||
![]() |
||
![]() |
|
Hvis pc'en er udstyret med tv-tuner: Nej. Så er den teknisk set blot et ekstra tv-apparat. Hvis ikke: Så kræver det web-tv i en eller anden form. |
||
Per H. Nielsen
||
![]() |
||
![]() |
|
Tak for svaret |
||
E.L.
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |