recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Kabel-TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Yousee boks vs. ingen boks
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketYousee boks vs. ingen boks

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
forzajuve Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 17-Juni-2007
Sted: Jyllinge
Status: Offline
Point: 6487
Direkte link til dette indlæg Emne: Yousee boks vs. ingen boks
    Sendt: 11-Februar-2010 kl. 18:50
Hejsa
Ville høre om der kvalitets-mæssigt er forskel på at køre yousee via en samsung 3106 og et almindeligt godt antennestik. Jeg har nemlig dvb-c tuner i mit ene tv, og der vil jeg have kort i til 30 kroner, har nemlig købt mig sådan et indstikskort. Men har et ældre hd ready panasonic som ikke har dvb-c har faktisk 2. Men vil ikke have HD og noget tilvalg på disse 2 fjernsyn. Men problemet er at jeg gerne vil have digital kvalitet, får jeg det, hvis jeg ikke har en boks, og bare kører det igennem antennestik på 2 af 3-4 fjernsyn. 
hilsen Jon
Hmmmmmm eller kan man slet ikke se yousee i digital kvalitet uden at der er dvb-c tuner i fjernsynet..... hmmm damn rookie mistake af mig.... Det kan man vel ikke....  Så må jeg have fat i en box..

Redigeret af forzajuve - 11-Februar-2010 kl. 18:55
LG 60 PK250 | Pioneer VSX-1021 | | Audio Pro Image 44
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Status: Offline
Point: 40543
Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Februar-2010 kl. 19:18

Har man ikke DVB-C i TVet kan man jo ikke modtage Digitalt, Der skal heller ikke bruges kort til modtagelse, medmindre, at man ønsker andre kanaler end dem man har i forvejen, udover nogle extra kanaler, som f.eks DRHD. 
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu