|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Bonne ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 09-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2 |
![]() Sendt: 09-Marts-2006 kl. 12:51 |
Hej, Er der nogle af jer der har erfaringer med trådløs overførsel af billede samt lyd til et ekstra TV, fra en PC der kører MCE 2005 ?? Da det ikke er helt uden problemer at bruge en MCE Extender til at streame video, kunne dette måske være et alternativ ?? Er godt klar over at der ikke kan være flere brugere på af gangen, men .... OG....jeg er godt klar over at der findes muligheder for at streame DivX etc, via Xbox360 som extender, men jeg syntes det er for "bøvlet". Har taget backup af en del DVD film som ligger på et netværks share, og steamer i dag via min MCE maskine som er placeret i vores stue. Eksempler på trådløs overførsel kunne være denne her fætter fra Trust: http://www.trust.com/products/product.aspx?artnr=13814 Redigeret af Bonne |
|
Hilsen Bonne
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |