|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Nikodk ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Juli-2004 Sted: nær Roskilde Status: Offline Point: 1836 |
![]() Sendt: 15-Februar-2010 kl. 16:02 |
har fået et par billige mp3 afspillere til ungerne, men hvordan får jeg lettest lagt musik på dem, når al min musik ligger i iTunes? (nej musikken er ikke konverteret til mp3)
Jeg kan se at man kan lave en cd med mp3 filer, men det er jo lidt omstændigt, hvis der først skal brændes for at kopiere til harddisk
|
|
![]() |
|
lahan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9403 |
![]() |
Du kan bare kopire det ud på dine afspillere.
Musikken ligger jo inde i på disken, du kan checke i hvilke directory ved at åbne
|
|
![]() |
|
rhsin ![]() Guld medlem ![]() ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 19-Januar-2007 Sted: Århus Status: Offline Point: 5990 |
![]() |
jeg har lavet nogle bulk konverteringer med denne http://www.avsmedia.com/AVS-Audio-Converter.aspx
|
|
Mvh
René |
|
![]() |
|
Nikodk ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Juli-2004 Sted: nær Roskilde Status: Offline Point: 1836 |
![]() |
jeg er skam helt med på hvor de ligger.
|
|
![]() |
|
![]() |
alternativt - findes der "et hack" der åbner iTunes til at modtage fremmede afspillere?
men det gør vel desværre ikke at filerne så kommer over i korrekt format til mp3 afspiller?
|
|
![]() |
|
![]() |
kan ende med at de må undvære at få disse nye afspillere, og jeg så må glæde andre med dem istedet.
|
|
![]() |
|
Nagash ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6062 |
![]() |
Du skal ganske simpelt bruge programmet DoubleTwist udviklet af den gode DVD-Jon. Programmet gør at stort set alle medie-afspillere kan synce med dit iTunes indhold. Det gælder MP3-afspillere, mobiltelefoner, PDA'er og alt muligt andet.
|
|
![]() |
|
![]() |
det må jeg prøve - lyder som den helt rigtige løsning
|
|
![]() |
|
![]() |
har prøvet Double Twist
Og det er en super løsning som samtidig er mega let at hitte ud af - takker for input
|
|
![]() |
|
Nagash ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6062 |
![]() |
Det var sgu så lidt mester.. Bruger selv DoubleTwist rigtig meget. Genialt program hvis man har iPod's og et hav af andre afspillere på en gang.
|
|
![]() |
|
Bromberg ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 18-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 292 |
![]() |
Hvis man ikke har fået sat import indstillingerne i iTunes til mp3, kan man markere de filer man gerne vil have i mp3 format, klikke på avanceret -> opret mp3 version.
Så ligger de i mp3 version også. Hvis man så vil have dem over på tredieparts mp3 afspillere, markerer man dem, og flytter dem over på afspilleren der er mountet på skrivebordet. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |