|
|
Besvar ![]() |
Side 123 15> |
Forfatter | ||
Shaolin ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 13-Juni-2006 Sted: Valby, Danmark Status: Offline Point: 429 |
![]() Sendt: 15-Februar-2010 kl. 17:26 |
|
Er der nogen herinde der er med i Christians Filmquiz (http://filmquiz.cmdesign.dk/index.php) ?
I så tilfælde er der måske også nogen der har lyst til at udveksle hints, og være en del af en lille intern liste?
![]() Jeg kan findes derinde som "Morten Steen" - og hvis der er nogen der ved hvilken film der gemmer sig bag billede nr. 13, tager jeg imod hints med kyshånd!
![]() |
||
![]() |
||
MaXer ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-September-2007 Sted: København S Status: Offline Point: 1966 |
![]() |
|
Jeg er også derinde! Meeen, bruger kun cheats (venner) som sidste udvej. Jeg aner ikke hvad 13 er.... Men sjove briller...!
Sygt at en gættede alle 40 samme dag som den kom op!
|
||
![]() |
||
Shaolin ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 13-Juni-2006 Sted: Valby, Danmark Status: Offline Point: 429 |
![]() |
|
Ja, det er nødt til at være snyd!
![]() Bruger kun "cheats" når jeg er blank. Og får aldrig en titel foræret. Men et hint der kan pege en i den rigtige retning, mener jeg ikke er helt galt.
![]() |
||
![]() |
||
MaXer ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-September-2007 Sted: København S Status: Offline Point: 1966 |
![]() |
|
yep, samme her. Hvem er det ham mafia-fyren er (kan ikke se nummer lige nu, de tager åbenbart backup igen)?! Jeg kan sagtens genkende ham, kan bare ikke sætte en film på ham...
(er det forresten kun hos mig rækkefølgen af indlæg er omvendt?)
|
||
![]() |
||
![]() |
|
Mafia-fyren? Mener du nr. 8? Så er det jo vores ven, politimanden som interviewer Verbal Kint i...
![]() |
||
![]() |
||
![]() |
|
Og du kan klikke på "Indlæg som besvares" øverst i tråden, for at vende rækkefølgen.
|
||
![]() |
||
![]() |
|
Takker! Har åbenbart fået trykket der ved en fejl. Godt nok irriterende...! |
||
![]() |
||
![]() |
|
Hold da op du har egentlig gættet mange...! Hvor mange har du fået hjælp til? Kan du give nogle gode fif til at finde filmene? Jeg googler alt muligt, men kommer ingen vejne. Jeg har "kun" gættet 21. (samme navn som herinde)
|
||
![]() |
||
![]() |
|
Jeg vil tro jeg har fået hints til en 10 stykker. Vi starter altid med at hints kun må være ét ord, og så gætter man derfra. Kan man ikke komme tættere på, får man et ord til osv.
Eksempel: nummer 21 fik jeg hintet "1973", hvilket jo altid hjælper en del.
![]() |
||
![]() |
||
![]() |
|
Men ja, jeg giver dig ret i at det bestemt ikke er nemt at google. Jeg forsøger desperat at google nr. 13 i øjeblikket. Men hvad man præcis skal søge efter, er ikke altid indlysende.
|
||
![]() |
||
![]() |
|
Ja så blev den pludselig ret let!
![]() |
||
![]() |
||
Slettet_120331 ![]() -- ![]() Oprettet: 10-Maj-2009 Sted: Danmark Status: Offline Point: 1123 |
![]() |
|
I tænker jo helt forkert! hvorfor bruge tekst til at søge efter billeder? hvorfor ikke bruge billeder til at søge efter billeder!
ps. lille hjælp da den ikke kan finde de fleste!
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123 15> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |