recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Fjerne reklamer?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketFjerne reklamer?

Besvar Besvar Side  123>
Forfatter
Besked
strandvasker Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 30-September-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2412
Direkte link til dette indlæg Emne: Fjerne reklamer?
    Sendt: 15-Februar-2010 kl. 23:52
Jeg leger med DVBViewer for tiden og den optager tv programmer som .ts filer. Programmet optager et par minutter inden udsendelsen og også nogle minutter efter.

Nu leder jeg efter et program til at klippe det unødige væk, reklamer og det der måtte være i overskud i start og slut. Jeg havde håbet på VirtualDUB kunen klare opgaven, det er dejligt nemt lige at markere og snippe i det program, men det håndterer desværre ikke .ts

Hvad bruger I af software til at beskære det jeres HTPC'er optager?
Til top
daddyd Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 06-April-2006
Point: 120
Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Februar-2010 kl. 00:14
Jeg bruger videoredo. Jeg er specielt glad for muligheden for at redigere en videofil billede for billede.
Til top
jonaskp Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 20-Juli-2006
Sted: Brønshøj
Point: 2272
Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Februar-2010 kl. 00:24
Videoredo kan jeg også anbefale. De har næsten lige tilføjet support for redigering af h.264 (HDTV) , og det fungerer fremragende.
Du kan desuden få 30 dages gratis trial, med fuld funktionalitet så du kan teste om det er noget for dig.
Til top
Patriarken Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 12-April-2005
Sted: Parts Unknown
Point: 2872
Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Februar-2010 kl. 04:16
Showanalyzer + DVRMS toolbox + 7MC....ingen bruger interaktion...
Mit Setup
The Horn of Helm Hammerhand shall sound in the deep one last time!
Til top
jonaskp Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Februar-2010 kl. 08:34
Oprindeligt skrevet af Patriarken Patriarken skrev:

Showanalyzer + DVRMS toolbox + 7MC....ingen bruger interaktion...
Endnu bedre med en automatisk løsning. Jeg rodede på et tidspunkt med ComSkip, men fik det aldrig til at køre særligt optimalt. Måske man skulle kigge lidt på Showanalyser.
Er det nemmere at opsætte end ComSkip, ved du det?
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Februar-2010 kl. 13:52
Oprindeligt skrevet af jonaskp jonaskp skrev:

Videoredo kan jeg også anbefale. De har næsten lige tilføjet support for redigering af h.264 (HDTV) , og det fungerer fremragende.
Du kan desuden få 30 dages gratis trial, med fuld funktionalitet så du kan teste om det er noget for dig.

Jeg hentede en trial af Videoredo Plus og prøvede den af på et afsnit af "Two and a half men". Supernemt at bruge og fedt med de der to "skydere" så man både kan søge hurtigt, men også finjustere cut points. Problemet er bare at den kun gemmer ca. 80% af det jeg beder den beholde.

Jeg spoler hen og finder starten af programmet og markerer alt før starten til cut. Herefter spoler jeg ind til reklameblokken i midten, markerer start og slut på den og cut. Til sidst finder jeg rulleteksterne og klipper alt efter dem væk. Når jeg laver preview i Videoredo er tingene lige som de skal være, men når jeg beder den gemme så stopper den udsendelsen ca. 5 minutter inden rulleteksterne.

Jeg har prøvet en del gange og resultatet er det samme. Den der boks der kommer frem med at den gemmer frames kører indtil ca. 80% done, så kommer der en fanfare og det er så det.

Jeg kan ikke lige lure hvad deer går galt..
Til top
MCenterFreak Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 09-Februar-2005
Point: 5446
Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Februar-2010 kl. 13:54
Oprindeligt skrevet af strandvasker strandvasker skrev:

så kommer der en fanfare og det er så det.

Hvad står der i den boks der kommer op før fanfaren, er der nogen fejl i den?
DVBViewer klient/Server, LG Ultra HD TV 65", Digital Devices DVB-S2, 4 tunere IHC Net og Control, som magisk tænder og slukker alt
P.S. Hvis jeg har mest grej når jeg dør, så har jeg vundet!-)
Til top
jonaskp Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Februar-2010 kl. 14:26
Hvis du nøjes med at hente trial versionen, så er det rigtigt nok en "normal" trial med begrænset funktionalitet - i dette tilfælde er den vidst begrænset til 14-15 minutters video.
Du skal registrere dig til at få en trial key som så låser op for fuld funktionalitet i 30 dage.
Jeg troede faktisk at den kom og spurgte om det, derfor nævnte jeg det ikke. Du burde dog kunne finde et link eller noget lignende til at registrere dig inde i selve programmet.
Herefter får du et login og en registrerings-nøgle som du kan benytte i 30 dage.
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Februar-2010 kl. 16:42
Oprindeligt skrevet af jonaskp jonaskp skrev:

Hvis du nøjes med at hente trial versionen, så er det rigtigt nok en "normal" trial med begrænset funktionalitet - i dette tilfælde er den vidst begrænset til 14-15 minutters video.
Du skal registrere dig til at få en trial key som så låser op for fuld funktionalitet i 30 dage.
Jeg troede faktisk at den kom og spurgte om det, derfor nævnte jeg det ikke. Du burde dog kunne finde et link eller noget lignende til at registrere dig inde i selve programmet.
Herefter får du et login og en registrerings-nøgle som du kan benytte i 30 dage.

Ah, det må lige prøves, jeg hentede bare trial versionen og gik igang..

Update: Det var lige det der skulle til, jeg troede bare det var sådan en nag screen.. Tongue

Redigeret af strandvasker - 16-Februar-2010 kl. 16:48
Til top
zumosol Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 12-April-2008
Point: 130
Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Marts-2010 kl. 01:23
Hej
Jeg har lige forsøgt med Videoredo, men får følgende meddelse :"This Transport stream does not contain an MPEG2 program"
Skal .ts filen først omformes til et andet format?

Til top
MCenterFreak Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 09-Februar-2005
Point: 5446
Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Marts-2010 kl. 01:30

Nej det skal den ikke. Det skal bare være en korrekt fil. Hvor kommer .ts filen fra? Her kører det bare med alt .ts, både SD og HD

DVBViewer klient/Server, LG Ultra HD TV 65", Digital Devices DVB-S2, 4 tunere IHC Net og Control, som magisk tænder og slukker alt
P.S. Hvis jeg har mest grej når jeg dør, så har jeg vundet!-)
Til top
zumosol Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 12-April-2008
Point: 130
Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Marts-2010 kl. 01:54
Hej

fra Dvbviewer.. har prøvet flere "eksemplarer", og både SD og HD

Til top