recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Efterlysninger
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Elac MicroSUB 2010 BT "Rubiks model"
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketElac MicroSUB 2010 BT "Rubiks model"

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Vicster Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 14-Januar-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 10
Direkte link til dette indlæg Emne: Elac MicroSUB 2010 BT "Rubiks model"
    Sendt: 21-December-2009 kl. 04:39
Hey folkens!

Jeg sad den anden aften og nød artiklen om -og på Elacs fabrik. (da jeg selv ejer et større elac setup og er usædvanligt glad for det)
der kunne jeg ikke lade være med at ligge mærke til deres meget aparte Micro sub 2010 i rubiks design. og da jeg kender en rubiks entusiast, faldt det mig straks ind at "sådan en skal han da ha!".

efter at have været rundt på nettet og lede med lys og lygte uden den store succes, tænkte jeg der måske er nogen her inde der kan kaste lidt lys over denne lille aparte subwoofer. og om det rent faktisk er noget der overhovedet er muligt at købe for den almene forbruger?

jeg havde en plan om at ringe til hififorum og høre dem, de har altid være utroligt flinke til at hjælpe og har også i sin tid solgt mig mit elac setup. 
men jeg vil ikke unødigt ringe og bede dem gå igang med den helt store eftersøgning vis der allerede er nogen her der kan kaste lidt lys over denne spektakulære "maskine".

jeg håber i kan hjælpe 

mvh
victor

Redigeret af Vicster - 21-December-2009 kl. 04:41
setup:
TX-SR876, BD-P4600, LE46A866S,Optoma 65HD, SqueesboxDUO+Boom, Qnap TS-509PRO, Elac 2xBS243
2xFS 247 1xCC241, Acebass 2, Wyrewizard kabling
Til top
klausjensen Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 11-August-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 86
Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Februar-2010 kl. 11:51
Du kunne prøve at kontakte den danske importør via www.sas-audio.dk
Til top