|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Springpadden ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 14-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3 |
![]() Sendt: 17-Februar-2010 kl. 18:29 |
Jeg går og lurer på et Bravia, alternativt et Samsung.
Men det er komplet umuligt at få overblik over Sonys modeller ud fra deres hjemmeside. Hvad er nyest og forskellen på fx. KDL-40W4500 og KDL-40W5500? Er det værd at vente på de nye modeller, der er lige om hjørnet? De bruger jo stadigvæk Bravia Engine 3, så er det kun topmodellerne med LED og 3D, der er noget nyt i udover designet? Umiddelbart lyder et 40W5500 til 6000 kr som et godt alternativ til den nye HX til 10.000.
|
|
![]() |
|
Duelund ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 26-Januar-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 381 |
![]() |
Alternativet til W5500 er nok nærmere EX5-6-700.
Jeg ville vente og se anmeldelserne af de nye modeller.
Se evt. her: Recordere - Sony 2010 del 1
Og her: Flatpanels Sony 2010 Redigeret af Duelund - 17-Februar-2010 kl. 18:40 |
|
![]() |
|
msommer ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 19-Januar-2010 Status: Offline Point: 6 |
![]() |
Begge modeller er udgået, og hvis du kan få fat i et 40" W5500 kommer det til at koste en del mere end det gjorde for blot tre uger siden, da den resterende beholdning rundt omkring er nærmest ikke eksisterende.
Umiddelbart ser den nye EX500 ud til at svare til W5500. Dvs. Bravia Engine 3 og 100 HZ Motionflow. |
|
![]() |
|
Springpadden ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 14-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3 |
![]() |
Tak. Det ser meget spændende ud.
For mig at se, er det virkeligt små detaljer, der adskiller HX og NX serierne. Springpadden
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |