|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
knowlton ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 18-Februar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 63 |
![]() Sendt: 18-Februar-2010 kl. 11:32 |
Nu er det ved at være på tide at jeg får mit gamle lcd skiftet ud, da det så småt er begyndt at lave vrøvl.
Jeg har et budget på ca 15.000. Lidt fra eller til betyder ikke noget, så længe at fjernsynet er det rigtige. Jeg er på udkig efter et 46", men skal det være LCD, LED eller plasma? Er selvfølgelig interesseret i at det skal have DVB-T og C, full HD. Jeg har også overvejet at vente til 3D kommer ordentlig på markedet, men kom så i tanke om at det ikke ville hjælpe en fløjende fis, da både min kæreste og jeg bruger briller:-) Håber at I kan hjælpe lidt. |
|
Knowlton
|
|
![]() |
|
kskruger ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3498 |
![]() |
Ang. 3D briller, så har de vist lavet dem sådan, at man stadige kan ha sine egne briller på. |
|
![]() |
|
knowlton ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 18-Februar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 63 |
![]() |
ja, så er det måske værd at vente...
|
|
Knowlton
|
|
![]() |
|
jhauerslev ![]() Bruger ![]() Oprettet: 06-Juli-2007 Status: Offline Point: 118 |
![]() |
Panasonics nye modeller der kommer her til foråret byder på lidt af hvert inden for alle prisklasserne, men hvis du er til 3D så er deres VT20 50" vel værd at kigge på, men den koster så også 20k.. Ellers er der V20 (42")12.999,- og V20(50")15.999,- alle selvfølgelig med full HD :) Tjek her
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |