|
|
Besvar ![]() |
Side 123> |
Forfatter | ||
Mmoo ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 22-Februar-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 169 |
![]() Sendt: 15-December-2009 kl. 22:56 |
|
har hørt at man kan styre sin Squeezebox med ipod/iphone er det også muligt at bruge HTC mobiler ??
|
||
![]() |
||
tipsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-August-2005 Sted: Odense, Denmark Status: Offline Point: 3722 |
![]() |
|
Det afgørende er OS'et - ved der også findes Android-baserede løsninger.
|
||
![]() |
||
Mmoo ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 22-Februar-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 169 |
![]() |
|
ok det må du uddybe
|
||
![]() |
||
Muele ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 14-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 747 |
![]() |
|
Til Windows mobile:
|
||
![]() |
||
Nicoleif ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 07-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 987 |
![]() |
|
Jeg kører med en app der hedder Squeezecontrol til min HTC HERO (Android OS). Det virker helt fint (selvfølgelig under forudsætning af at squeezecenter samt en squeezebox afspiller er aktiv)!
|
||
![]() |
||
tipsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-August-2005 Sted: Odense, Denmark Status: Offline Point: 3722 |
![]() |
|
Mærket på din telefon har ikke betydning, men det har det operativsystem, som telefonen kører med - HTC laver mobiltelefoner baseret på både Windows Mobile og Google Android - og om du kan styre dine Squeezebokse med din telefon afhænger af hvorvidt der er lavet et program til dét OS som telefonen bruger. Der er så en bruger der linker til et program der virker på Windows Mobile og jeg ved at der også findes løsninger til Android-baserede telefoner (Google det). |
||
![]() |
||
slate ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 22-August-2007 Sted: Struer, Denmark Status: Offline Point: 589 |
![]() |
|
Til Android er der et par stykker
SqueezeDroid http://forums.slimdevices.com/showthread.php?t=68373
SqueezeCommander http://forums.slimdevices.com/showthread.php?t=69352
SqueezeControl http://forums.slimdevices.com/showthread.php?t=62581
|
||
Stue: Duet->Beresford Caiman->Carver A-500x->B&W 704 + Tosh EP35, Sony 32v5500
Kælder: Mitsu HC6000, Steward 92", Tosh XE1, Oppo 93, Onkyo 875, JBL+Velo DVD:124, RØD:141, BLÅ:107 |
||
![]() |
||
![]() |
|
er der en som kan guide mig lidt i dette ??
|
||
![]() |
||
Muele ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 14-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 747 |
![]() |
|
Hvis du synkroniserer din telefon med din pc, skal du hente en af msi-filerne og køre på computeren, mens telefonen er hooked op.
Hvis du ikke synkroniserer skal du hente cab-filen og overføre den til telefonen og køre den dér.
For mig er det letteste at overføre med infrarød. Men bluetooth er sikkert lige så let. Hvis du skal have hjælp til det, er det vist en mere basal undervisning i din telefon du har brug for.
;)
Der var en 1.3 betaversion tilgængelig for et par uger siden. Jeg tror det er lige oppe over at det bliver frigivet i en rigtig officiel version.
|
||
![]() |
||
![]() |
|
Det er for blæret
![]() hvad kan 1.3 betaversion
|
||
![]() |
||
![]() |
|
Den er blevet pudset temmeligt meget op.
Især now playing er blevet vældig meget mere brugbar. man kan tjekke andre albums med samme kunstner, se sangtekster og flere andre ting.
Men den grundlæggende betjening er den samme som i beta 1.0.
|
||
![]() |
||
![]() |
|
har du evt. filen liggende ?
eller ved du om den bliver lagt ud igen ??
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |