|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Zagadka ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 07-August-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 446 |
![]() Sendt: 11-Marts-2006 kl. 11:55 |
Jeg overvejer at købe en DVD afspiller, men da jeg har et antal XviD filer jeg også gerne vil kunne se skal den også gerne kunne klare dette. Problemet opstår da nogle af disse XviD filer har en vandret opløsning på 800 pixels eller mere, rekorden er en opløsning på 832x432. Jeg aner ikke hvilket format originalen er optaget i for at kunne opnå dette.
De afspillere jeg har kunnet finde troværdig information på, kan kun klare op til en opløsning på 720x576. |
|
![]() |
|
spawn ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-November-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6822 |
![]() |
der findes ingen divx/xvid afspillere der kan klare opløsninger højere end 720x576, de fleste understøtter endda kun op til 640x480, og en begrænset bitrate.
|
|
Philips 65OLED705/12 - ATV4K
|
|
![]() |
|
Zagadka ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 07-August-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 446 |
![]() |
Det troede jeg heller ikke der ville være nogen der kunne klare det, bortset fra måske KiSS DP-600 (kan afspille DivX HD) som jeg ikke vil i nærheden af.
Er der nogen der ved hvilken opløsning, og eventuelt bitrate, en Xoro HSD 4000 kan klare? Uden adgang til kildematerialet er der nogen der har et godt foreslag til at formindske opløsningen med mindst mulig tab af kvalitet. Redigeret af Zagadka |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |