|
|
Besvar ![]() |
Side 123 4> |
Forfatter | |
Jasper ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 02-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 155 |
![]() Sendt: 05-Februar-2010 kl. 18:47 |
Hej
Jeg har arvet en lenovo SSF pc og ville sætte den til mit tv istedet for det oldstykke af en pc jeg har nu.
Den er udstyret med et Intel Graphics Media Accelerator 3000, og det jeg nu benytter i min gamle pc er et XXXXXXXXXXXXXXXx og det er lidt trægt til film (32 mb ram)
Jeg skal have en skærm og tv'et koblet på pc'en og ellers "ingen" krav.
Nogen der har et bud på et grafikkort der er egnet ? - eller anden løsning ?
Jasper
|
|
|
claus_jac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5570 |
![]() |
problemet er rent faktisk at finde et gfx der har en sff bracket med - det er ikke mange der har det og ofte har de desværre en dms59 udgang som kræver et specialkabel for at kunne sættes til en alm skærm (dms59 er i virkeligheden hvad der svarer til 2 udgange og med et specielt kabel kan du så splitte det op i 2 vga eller 2dvi.) nu er det så ikke lige til at vide hvad det er for en model du har og enten kan du bruge et pciex16 eller et pci kort. hvis din maskine har pci-express x16 så kan du bruge varenummer 57Y4397 - men det er absolut ikke let at opdrive grafikkort som passer i maskinen, men som ikke selv kommer fra lenovo/hp/dell/fujitsu. De skide metalbrackets ødelægger det hele for en. :-)
|
|
![]() |
|
Jasper ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 02-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 155 |
![]() |
Det er vel ikke et problem at det er en dms59 stik (kendte ikke lige det navn men har godt set dem her på arbejdet) - er det ?
Min maskine er en ThinkCentre M55 (type 8808) og så vidt jeg kan se på nettet har den disse porte:
Hjalp det ? ![]() |
|
|
![]() |
Måske sådan et her:NVIDIA Quadro NVS 290 - Grafikadapter - Quadro NVS 290 - PCI Express x1 lav profil - 256 MB DDR2 - Digital Visual Interface (DVI) |
|
|
![]() |
Ville det ikke passe ?
|
|
|
fltk ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10514 |
![]() |
Jeg vil anbefale et Radeon 4350 eller 4550 kort.
Flemming
|
|
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
|
![]() |
|
![]() |
Ja sådan et 4550 ser sgu lækkert ud uden at koste ret meget.
Det tror jeg sgu jeg går efter - har fundet et Sapphire Radeon HD 4550 passivt kølet til 345 kr. Jeg takker :-)
|
|
|
![]() |
Nu er det bestilt men det er ikke på lager nogen steder så spørgsmålet er om det overhovedet eksisterer mere :-=)
|
|
|
rasmuzzen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 22-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 913 |
![]() |
Inden du nu fylder Windows 7 på så check lige DR pixellerer indlægget, hvis det skulle blive aktuelt.
|
|
![]() |
|
Random_Hero ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 29-September-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 297 |
![]() |
hvorfor ikke et:
http://www.shg.dk/Grafikkort/Sapphire-Radeon-HD5450-2203942.html ? Redigeret af Random_Hero - 17-Februar-2010 kl. 07:52 |
|
![]() |
|
![]() |
hvad betyder det at DR pixellerer indlægget ?
|
|
|
![]() |
Ja det ser sgu også lækkert ud og billigt - jeg tror jeg prøver at ændre min ordre :-)
|
|
Besvar ![]() |
Side 123 4> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |