recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > LED TV - LCD TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Sony 46Z5500 eller vente?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketSony 46Z5500 eller vente?

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
DEHAAS Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 20-September-2008
Status: Offline
Point: 3
Direkte link til dette indlæg Emne: Sony 46Z5500 eller vente?
    Sendt: 23-Februar-2010 kl. 21:49
Hej,

Jeg står og har brug for at købe mig et nyt TV i 46 tommer. Jeg er meget interesseret i at få et apparat der viser et godt billede, hvor imod 3D er ubetydeligt for mig.

Jeg har overvejet at investere i et Sony 46Z5500, og har faktisk været tæt på at bestille det. Nu er jeg dog blevet itvivl om jeg skal vente på de nye modeller? Hvis i mener jeg bør vente, hvilken model skal jeg så se efter, og hvornår får jeg evt. mulighed for at købe den?

Jeg vil helst ikke vente al for lang tid med anskaffelsen. Jeg er meget spændt på jeres meninger.

Christopher
Til top
christoffer.halken Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 24-Februar-2010
Sted: Danmark
Point: 7
Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Februar-2010 kl. 00:09
Hej. Jeg har den model du søger efter, købt 11/12-09 i Sony Center, så altså en dansk model. TV'et fejler intet og har kun stået på fod og aldrig været flyttet siden det blev sat op. Sindssygt lækkert TV, som jeg er ked af at skulle sælge (pengeproblemer). Sonys bedste TV på markedet!

Hvis du er interesseret så skriv til mig på 22584222.

Med venlig hilsen,
Christoffer Halken
Til top
Lennon Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 06-Januar-2005
Sted: Denmark
Point: 4858
Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Februar-2010 kl. 00:30
Har selv overvejet den i 52" pga dens features,design og performance af still billeder (JPEG)  . Men netop min hang til rå billedkvalitet har fået mig til at afvente de nye . Og med mindre at de "rykker" sig en del køber jeg nok plasma igen pga overall billedkvaliteten. Men er meget spændt på HX900 . . . ! 
Samsung PS63C7705
Samsung HDbox
Pioneer LX86
Jamo D8 surround m SUB
Nikon D7100
DELL 2408WFP skærm
Til top
Springpadden Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 14-Juni-2006
Sted: Denmark
Point: 3
Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Februar-2010 kl. 09:23
Jeg ville vente på de ny. Du skal tænke på, at du også får nyt menu-system, bedre integration med internettet osv. Desuden er de kommet, i hvert fald nogle af modellerne. Jeg har netop købt et KDL-40-HX700 i Sony-Center,  og det er overdrevet godt.

Til top
Anne-Mette Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 25-Februar-2010
Sted: Danmark
Point: 1
Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Februar-2010 kl. 14:58
Hej,

Jeg overvejer at købe et nyt SONY kdl 40HX700 og kan se at du allerede har skaffet et. Er det et godt LCD tv og kan du anbefale det? Hvordan er billedkvaliteten og lyden?

Glæder mig til at høre mere Smile

KH

AM
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu