|
|
Besvar ![]() |
Side 123 9> |
Forfatter | |
Muffeh ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-December-2009 Sted: Gilleleje Status: Offline Point: 1040 |
![]() Sendt: 23-Februar-2010 kl. 01:46 |
Halløjsa Recordere.
Nu har jeg læst lidt hist og her, ang. div film som folk anbefaler, der er en tråd der hedder "worst movie ever" og folks meninger er og smag er jo meget spredt, hvilket jo er en god ting!
![]() Men så var det lidt jeg tænkte, hvad kigger folk egentlig med på, af serier, tv udsendelser osv?
Så derfor, hvad kigger i med på, dagligt, ugentligt og månedligt, både fra div. tv kanaler, internettet og endda til købte serier?
![]() Jeg ser personligt kun Sons of Anarchy når den bliver vist, går stadig og venter på seson 3
![]() Ellers følger jeg med fast 2 gange om ugen, i henholdsvis WWE Raw, og WWE Smackdown! samt div. Pay-Per-View kampe der bliver vist.
![]() |
|
LG 55LB561V (TV) | Onkyo TX-NR626 | DALI Blue 8008, C1000LE, DALI Zensor 1 & DALI Concept SUB | Sonos ZP90 | Synology DS211J & DS411J | WDTV Live 3.Gen. | PlayStation 4
|
|
![]() |
|
Østergaard ![]() Bruger ![]() Oprettet: 02-December-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 83 |
![]() |
Af serier ser jeg kun Lost, men har aldrig set den "live" i TV, kun på købe DVD/BD.
Ellers er jeg rimelig fast seer på almindelig TV som DR2 Premiere, Smagsdommerne, American Idol, Daily Show og X-factor (udover Go Morgen på TV2 som baggrund til morgenens rutiner).
|
|
![]() |
|
Henrik K Kristensen ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 14-Februar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 295 |
![]() |
Min kone og jeg er serie-narkomaner (Buffy, Angel, Jericho, 4400, Battlestar Galactica, Mentalist, X-Files, NCIS, Criminal Mindst etc.).
...men vi er ved at løbe tør, lige nu er vi kun i gang med Stargate SG-1, så jeg håber der kommer gode forslag i denne tråd :-) Vi bruger aldrig tid på X-Factor, Smagsdommerne, boligprogrammer og lignende. |
|
![]() |
|
mufcdk1974 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-December-2004 Status: Offline Point: 2089 |
![]() |
Jeg er serie narkoman så det er blevet til temmelig mange gennem årerne. Af de bedste kan nævnes:
Generation Kill Friday Night Lights. Band of Brothers The Wire Entourage Rescue Me Damages The Tudors |
|
Film samling(Opdateret den 26/11-09)
|
|
![]() |
|
Aspagilus ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 30-December-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 543 |
![]() |
I skulle prøve at se serien Fringe, ret god serie hvis man er til serier om det mystiske, overnaturlige osv. som eks. X-Files også håndterede.
|
|
![]() |
|
Splinten ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 27-April-2004 Sted: Lolland Status: Offline Point: 909 |
![]() |
Ser selv følgende:
Redigeret af Splinten - 24-Februar-2010 kl. 15:46 |
|
![]() |
|
Strange ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 03-Marts-2008 Status: Offline Point: 3199 |
![]() |
Lost, Sopranos osv. osv. osv. er klasseserier.... En serie der ikke er så kendt herhjemme men som ALLE bør se er OZ. De par og 50 timer går hutigere end I tror. Jeg har anbefalet den til mange, også folk der ikke var til denne slags serier og selv de blev forblændet! SKAL SES!
Redigeret af Strange - 24-Februar-2010 kl. 19:16 |
|
![]() |
|
mufcdk1974 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-December-2004 Status: Offline Point: 2089 |
![]() |
OZ er god, men The Wire er bedre ![]() |
|
Film samling(Opdateret den 26/11-09)
|
|
![]() |
|
Strange ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 03-Marts-2008 Status: Offline Point: 3199 |
![]() |
Du kan jo ikke sammenligne pærer og bananer :-) |
|
![]() |
|
Sploink ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-April-2007 Sted: Vestegnen Status: Offline Point: 3215 |
![]() |
Kan jeg også anbefale. Virkelig en fed serie. Elsker Dr. Bishop karakteren i serien, han er godt nok tosset |
|
![]() |
|
Muffeh ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-December-2009 Sted: Gilleleje Status: Offline Point: 1040 |
![]() |
Gad personligt godt se Fringe, må lige prøve at se på det jo
![]() Men glemte da lige at nævne disse fra start: FlashForward (er jeg da også med på, og har hele seson 1 selvfølgelig!) Knight Rider 2008 The Unit (pisse fed serie!) og sidst men ikke mindst, The Vampire Diaries ![]() Og bare for sjov, så tænkte jeg på, hvad er folks foretrukne måde, at se deres serier på? ![]() |
|
LG 55LB561V (TV) | Onkyo TX-NR626 | DALI Blue 8008, C1000LE, DALI Zensor 1 & DALI Concept SUB | Sonos ZP90 | Synology DS211J & DS411J | WDTV Live 3.Gen. | PlayStation 4
|
|
![]() |
|
osbech ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-December-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 889 |
![]() |
Well det jeg følger med i nu er
The big bang theory How i met your mother star wars clone wars og selvfølgelig simpsons. Men god ide, det kan give lidt ny inspiration til hvad man skal få tiden til at med.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123 9> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |