recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Distribution og udstyr generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Trådløst net til Sony KDL-32w5500
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketTrådløst net til Sony KDL-32w5500

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
educe Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 22-Juli-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 19
Direkte link til dette indlæg Emne: Trådløst net til Sony KDL-32w5500
    Sendt: 24-Februar-2010 kl. 15:13
hejsa

jeg har lige erhvervet mig sådan et lækkert sony kdl32-w5500, og jeg er jo så i den situation at mit internet er i et rum, og mit tv står i det andet rum. Hvis jeg nu gerne ville benytte mig af sådan en DLNA server, så skal der jo et kabel i tv'et så langt så godt.

Jeg er dog ikke interessereret i at have et kabel til at løbe hele vejen, derfor ville jeg høre om der er nogen der ved hvordan jeg evt. kunne få tv'et forbundet med en trådløst enhed af en slags, der så kan forbinde til mit trådløse internet.

Hvis det ikke er muligt, så ender det jo nok med at jeg bare opretter en trådet net imellem en lille maskine og så tv'et, men det kunne være sjovere hvis man nu rent faktisk kunne komme på internettet med det også.

Alle forslag er velkomne :)
Til top
Jakabov Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 06-Februar-2008
Sted: Vodskov
Point: 1330
Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Februar-2010 kl. 16:26
Eller gør lige som undertegnede og brug powerline. Har ikke set at man kan få trådløs til 32W5500, har selv 40WE5 og havde samme problem. Endte dog med powerline istedet, skidenemt do. :-)
Til top
educe Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 22-Juli-2008
Point: 19
Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Februar-2010 kl. 16:55
powerline, det ved jeg ikke lige hvad er, men det vi ljeg lige undersøge :) takker
Til top
ehelmer Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 06-Januar-2004
Point: 333
Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Februar-2010 kl. 13:45
Oprindeligt skrevet af educe educe skrev:

Jeg har lige erhvervet mig sådan et lækkert sony kdl32-w5500, og jeg er jo så i den situation at mit internet er i et rum, og mit tv står i det andet rum. Hvis jeg nu gerne ville benytte mig af sådan en DLNA server, så skal der jo et kabel i tv'et så langt så godt.
Jeg er dog ikke interessereret i at have et kabel til at løbe hele vejen, derfor ville jeg høre om der er nogen der ved hvordan jeg evt. kunne få tv'et forbundet med en trådløst enhed af en slags, der så kan forbinde til mit trådløse internet.
Du kan tilslutte dit TV til et trådløst lokalnet gennem en Ethernet bridge, også kaldet Game adapter.
Erik Helmer Nielsen
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu