|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Bjarke ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 923 |
![]() Sendt: 24-Februar-2010 kl. 19:26 |
Hej
Jeg har en Asus ET1602 EEEtop, og har haft den et stykke tid.... men jeg ville bruge det indbygget webcamera, indtil jeg fandt ud af at det slet ikke er installeret. Jeg kan ikke se noget omkring cameret i enhedshåndtering. Det indbygget "eeecam" program siger hardwaren ikke er installeret.. Spørgsmålet er om andre også har samme problem, og hvad de evt har gjort? Edit: Hehe typist ik? Så finder jeg selv fejlen.. Af en eller anden grund var kameraet deaktivere i bios... Jeg har slet ikke været i bios før.. hmm mystiskt.... På forhånd tak Mvh. Bjarke Redigeret af Bjarke - 24-Februar-2010 kl. 20:19 |
|
Pana P50x10y - NAD T753 - NAD C272 - Dali Ikon7, Vokal2, Dali bagh.(Ikon W2 købes)- Ikon Sub - WDlive
|
|
![]() |
|
RogueAgent ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-Maj-2009 Status: Offline Point: 859 |
![]() |
Fulgte der en CD med drivers med - måske driveren ligger på den, ellers kunne den måske ligge på Asus hjemmeside..?
|
|
LG 50PS8000
Panasonic PT-AE500 Pioneer VSX-859 Carver 753X Energy RVS/RVSS Panasonic BD35 Toshiba HD-XE1 Pioneer CLD-D704 |
|
![]() |
|
Bjarke ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 923 |
![]() |
Så vidt jeg kan se eksistere kameret slet ikke, da man ikke kan se det i enhedshåndtering!? Pc´en er preinstalleret... ud af kassen, strøm til bummelom... ved fakstiskt ikke om der er en recover cd et sted... Men spørgsmålet er om den skal retur til rep...hm bare ikke se glad, har lige åbnet kassen igår for at sætte mere ram i maskinen og det er jo ikke "helt lovligt" ![]() |
|
Pana P50x10y - NAD T753 - NAD C272 - Dali Ikon7, Vokal2, Dali bagh.(Ikon W2 købes)- Ikon Sub - WDlive
|
|
![]() |
|
![]() |
lige et spørgsmål mere,,,
nogen der ved hvordan man slår wifi LED lampen fra`? Selvom jeg har deaktvere wireless lyder lampen stadig! på standart bærbare slukker lampen da når wireless er deaktveret. |
|
|
|
![]() |
|
![]() |
Hmm undersøger lige firmaet jeg har købt den hos, hvis det skulle blive nødvendigt at få repereret maskinen.... og fandme firmaet er lukket.... Jysk IT center.... http://www.trustpilot.dk/review/www.jyskitcenter.dk
Redigeret af Bjarke - 24-Februar-2010 kl. 20:00 |
|
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |