|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
abacus ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 12-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 491 |
![]() Sendt: 08-Februar-2010 kl. 19:29 |
Opdagede at der ikke kommer undertekster på mine bluray-iso-filer, jeg får fint undertekster med over i dvd-iso'er, men altså ikke i bluray-iso'er.
Er der nogen her der har erfaringer med det? Og hvordan man kommer rundt om det?
Altså over en wdtv-live-hd.
Niels Redigeret af abacus - 08-Februar-2010 kl. 19:31 |
|
![]() |
|
tobiasl ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 08-Oktober-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 820 |
![]() |
det lyder som om din WDTV ikke soporte underteks fomatet blu-ray ..sup dvd er .sub så vidt jeg har få stået du kan prøve rippe din blu ray til en video fil og konvetere dine undertekster er er en liste med forksliger gruids du må heler selv kige efter hvilke program der paser dig best bare husk du ikke kan bruge iso skal være video
![]() http://www.videohelp.com/guides/category/blu-ray-backup-articles-6;71#6;71 Redigeret af tobiasl - 08-Februar-2010 kl. 21:50 |
|
![]() |
|
ALCFOTO ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 05-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 342 |
![]() |
ja lav pgs/sup filer om til sub ,så kører det
|
|
Onkyo 805
Dali Concept10/concept2/center/sub Pioneer PDP LX5090 KALIB. Pioneer BDP-LX71 LOGITECH HARMONY 1000 Mine Blu-ray film |
|
![]() |
|
abacus ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 12-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 491 |
![]() |
det nytter ikke så meget når underteksterne ligger i containerr (m2ts).
Niels
|
|
![]() |
|
len61 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-Januar-2007 Sted: Ama'r Status: Offline Point: 1499 |
![]() |
Sub på BD. virker med den nye firmware , Det skal lige tilføjes det er en prerelease ,
|
|
Lauri Törni/Larry Thorne
Soldier under 3 Flag's |
|
![]() |
|
![]() |
Tak for tippet om pre-release, nu virker bluray sørme også med undertekster
![]() Niels
|
|
![]() |
|
hugo jensen ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 25-Oktober-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2 |
![]() |
Jeg er meget interesseret i denne prerelease da jeg også har streamet BD, men heller ikke får undertekster med. Jeg har været inde på linket, men kunne desværre ikke finde den. Har du mulighed for at linke den her på siden.
|
|
![]() |
|
overburn ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 09-Marts-2010 Sted: DK Status: Offline Point: 3 |
![]() |
Prøv dette link : http://www.wdc.com/wdtvlive_prerelease/
Prerelease 1.02.14
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |