|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Strange ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 03-Marts-2008 Status: Offline Point: 3199 |
![]() Sendt: 26-Februar-2010 kl. 22:24 |
Hej med jer!
Jeg har købt en skærm som jeg tilkobler min bærbar. I dag ville jeg se tv på skærmen imens jeg surfede på nettet på den bærbare. Ingen problem. Jeg satte den til at køre med fuld skærm hvilket gik fint, men da jeg så på den anden skærm surfede gik den fra fuld skærm til alm. størrelse. Hvordan gør jeg så den bibeholder fuld skærm, også selvom jeg surfer på den anden?? På forhånd tak :-) |
|
![]() |
|
Bschmidt ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-November-2009 Sted: Virtual-utopia Status: Offline Point: 3291 |
![]() |
Hej Strange
Hvilket skærmkort bruger du? De fleste kan vise al video på den 2. skærm.... er det noget med video overlay/theatre funktionen!?!
BS
|
|
![]() |
|
Strange ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 03-Marts-2008 Status: Offline Point: 3199 |
![]() |
Tak fordi du tog dig tid til at svare. Se her er jeg fuldstændigt på bar bund. :-) Det eneste jeg ved er at det virker upåklageligt på en anden skærm....?
det skal lige siges at den skærm det virker på er en fornem nymodens en og den her er vist fra 2005 eller lignende. ? |
|
![]() |
|
Bschmidt ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-November-2009 Sted: Virtual-utopia Status: Offline Point: 3291 |
![]() |
Er det sådan at du kan koble din "nymodens" skærm til din bærbare og så virker det - men hvis du tager din nye "gamle" skærm og kobler til istedet så virker det ikke?
BS
|
|
![]() |
|
![]() |
Nej, det er kun når jeg skal se web tv fra yousee... Der er eksempelvis ingen problem hvis jeg hopper over på dr.dk og ser en af deres udsendelser. Redigeret af Strange - 26-Februar-2010 kl. 23:29 |
|
![]() |
|
Slettet_120331 ![]() -- ![]() Oprettet: 10-Maj-2009 Sted: Danmark Status: Offline Point: 1123 |
![]() |
maksimere du det browser vindue du surfer i på din primære skærm?
Ellers kan problemet ligge i den måde webtv er kodet på altså at når du klikker uden for området går den ud af fuldskærm men du siger jo at det virker på en anden skærm hvilket gør det hele lidt underligt. hvis det var vlc du brugte kunne jeg komme med en løsning :)
|
|
![]() |
|
![]() |
Hej Strange.
Det ser ud til at Yousee bruger flash til deres web tv. Der er netop en bug i flash der udløser dit problem og der er et fix HER (lidt langhåret). Det kommer også til udtryk på youtube, der kan du tjekke om det er dit problem (spil en Youtube video i fullscreen og arbejd på den anden skærm)
BS
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |