|
|
Besvar ![]() |
Side 123 4> |
Forfatter | ||
Strange ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 03-Marts-2008 Status: Offline Point: 3199 |
![]() Sendt: 26-Februar-2010 kl. 21:52 |
|
Hej med jer!
Tog ind til en forhandler i dag for at se den nye G20. Den er FANTASTISK!! Den var hængt op ved siden af en G10 og forskellen var markant! Farverne og detaljegraden er i den grad blevet klarere og mere tydelige, og sort er ikke bare sort, men kulsort sådan som jeg kunne se tingene. Sidst men ikke mindst så er det en SUPER flot skærm der er endnu pænere end på billederne. Rigtig ærgerligt at den kun kommer i en 50" version, kunne være fænomenalt hvis den var kommet i 60". Men man kan håbe at det kommer til næste år. Ellers er en 50" jo heller ikke helt af vejen. Mht. støj er det altid svært at bedømme i en forretning, men jeg havde hovedet helt oppe i den og jeg kunne kun høre den sædvanlige plasmasummen. Outstanding, intet mindre! Tror jeg springer over her i 2010 (man ved aldrig) men hvis det bliver til et tv køb bliver det klart et G20 som tingene ser ud nu! Just my 2 cents... God weekend! Venligst Strange |
||
![]() |
||
amarone ![]() Bruger ![]() Oprettet: 19-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 249 |
![]() |
|
Synes da nu også, at det er helt ok at være begejstret som Strange tydeligvis er.
Kender vi ikke alle til at "blive grebet af noget"? (Jeg gør i hvert fald)
Selv er jeg da også umiddelbart ret så begejstret for den nye G20 - end da uden at have set den i "levende live"
![]() ![]() |
||
![]() |
||
buller1 ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 10-November-2004 Status: Offline Point: 266 |
![]() |
|
Når trådstarter og andre alle kender G10 rimeligt godt, så er det selvfølgelig interessant at trådstarter er begejstret ved en direkte sammenligning.
Det kan er ikke være noget odiøst i. Det lover i hvert fald rigtigt godt - og jeg glæder mig til at stifte nærmere bekendtskab med G20. |
||
![]() |
||
PhDream ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 28-Februar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 737 |
![]() |
|
Hyklere...
Når en LCD står godt i butikken, kan det ikke bruges til noget. Men når det drejer sig om plasma, taler vi om det næste vidunder. Når folk skriver at LCD står bedst i butikken ift. plasma, kommer I med 1000 forskellige grunde til hvorfor det er sådan, og når du bruger plasma derhjemme, er de meget bedre, osv. MEN, når en G20 står bedre end en G10 i butikken, kommer I ikke med jeres små undskyldninger. Så spiller butikkens lys, kunder, ringe sælgere, og hvad I nu ellers kan finde på af vrøvl, ikke ind. Wow, at I selv ikke kan se hvor latterlige I fremstår. Vær realistiske. Forhold jer kritisk til jer selv. Dan jeres egne meninger. Lad være med at tro på...nårh nej, jeg glemmer hvem jeg skriver til...
![]() |
||
![]() |
||
len61 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-Januar-2007 Sted: Ama'r Status: Offline Point: 1499 |
![]() |
|
![]() |
||
Lauri Törni/Larry Thorne
Soldier under 3 Flag's |
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() |
|
Dagens >>>GRINER<<<
![]() |
||
![]() |
||
pipper ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 03-December-2005 Sted: Kolding Status: Offline Point: 2082 |
![]() |
|
Lige præcis. ![]() |
||
![]() |
||
xcardman ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8672 |
![]() |
|
men man kan ikke se forskel på to plasma i en butik ![]() Men vi har netop skrevet man ikke Kan bedømme en g20 i en butik du kan heller ikke bedømme en lcd skærm i en butik købte netop et lcd i en butik og blev meget skuffet da jeg kom hjem og indstillede det frem for en butiksindstilling Redigeret af xcardman - 27-Februar-2010 kl. 17:48 |
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 8 ![]() -- ![]() Oprettet: 05-August-2008 Status: Offline Point: 650 |
![]() |
|
Hvad blev du skuffet over?. Du kunne da heller ikke finde på at bedømme og bruge butiks indstillingen hjemme?
|
||
![]() |
||
xcardman ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8672 |
![]() |
|
backlight bleeding for eksempel kunne jeg ikke se i en butik
det skal siges at da jeg købte min lcd skærm, viste jeg intet om fladskærme.
så var lige så grøn på på området som mange andre, der skal ud og købe første gang. har siden selv købt mine skærme udfra test og målinger og sat mig ind i hvad fladskærme er for noget. Redigeret af xcardman - 27-Februar-2010 kl. 18:18 |
||
![]() |
||
JA ![]() -- ![]() Oprettet: 20-August-2009 Status: Offline Point: 534 |
![]() |
|
|
||
![]() |
||
Strange ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 03-Marts-2008 Status: Offline Point: 3199 |
![]() |
|
Åh nej, ikke igen...
Meningen med denne tråd var ikke at sige at det her er det eneste rigtige for alle. Jeg så TV'et og var meget begejstret og skrev det herinde. Man kan ikke bedømme et TV i en butik, men selv Stevie Wonder vil vel kunne se om man synes billedet er bedre på billede 1 (G20) kontra billede 2 (G10)... Eller hur? Det har INTET med propaganda eller andet at gøre. Jeg vil ikke nævne navne (fordi sådan er jeg ikke medmindre folk virkelig pisser mig af) men der er folk på dette forum der i den grad elsker at lave en diskussion til ren mudderkastning. Det er jeg hævet over og gider jeg ikke gå ind i (endnu). Jeg synes bare det er sjovt at folk der tydeligvis synes vi er mange der går i børnehave selv opfører sig infantilt og i den grad ødelægger en tråd. Jeg skriver ingen steder at min tråd at man skal vælge et plasma frem for et LCD, jeg skriver bare at JEG synes at den ser meget flottere ud end G10'eren! At nogen kan få ondt i en vis legemsdel over det er mig ubegribeligt. Hvis du og andre ikke synes om tråden og dens emne er der to muligheder: 1. Lad være med at kommentere i den 2. Forhold dig/jer til emnet En ting er sikkert, det er altødelæggende for dette forum at man fordi man opretter en tråd der intet har med lcd/plasma at gøre skal kaldes både det ene og det andet... Se DET er børnehaveagtigt = infantilt. Sidstnævnte ord kan slås op her www.ordbogen.dk ![]() |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123 4> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |