|
|
Besvar ![]() |
Side 123 4> |
Forfatter | |||
Strange ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 03-Marts-2008 Status: Offline Point: 3199 |
![]() Sendt: 26-Februar-2010 kl. 22:51 |
||
Hey
Jeg skal i næste uge have monteret mit dejlige nye surroundsystem og har bestemt mig til at jeg vil bruge bananstik. Jeg har fundet nogle (ekstremt billige) på nettet. Men kende nogen her til steder på nettet man kan købe dem til rimelige penge. Gider ikke give 140 kr. eller deromkring for et sæt. Haster lidt da jeg skal have dem bestilt så jeg har dem tidligt i næste uge... Tak og god week. |
|||
![]() |
|||
Slettet_120331 ![]() -- ![]() Oprettet: 10-Maj-2009 Sted: Danmark Status: Offline Point: 1123 |
![]() |
||
http://www.av-cables.dk/loese_kabler_og_stik/loese_stik/hoejttalerstik_483_da/
går ud fra du mener en dansk side nu hvor du gerne vil have dem lidt hurtigt.
|
|||
![]() |
|||
JørgenT ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5362 |
![]() |
||
Mvh JørgenT
|
|||
![]() |
|||
McNiklas ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-Oktober-2007 Sted: 4100 Ringsted Status: Offline Point: 1691 |
![]() |
||
Hej... http://hificable.dk/produkter/21-bfabananspade/57-lok-suregrip-gold-bfa-connector/
Det er nok de bedste jeg har prøvet
![]() |
|||
![]() |
|||
Asklepios ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-September-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4342 |
![]() |
||
![]() |
|||
De bedste hilsner
Simon B&O Beogram 4500, Oppo BDP-103, Pass Labs INT30A, Pioneer 500M, ProAc D18 & Sonos ATV2 (jailbreak + aTV Flash) Atlas Cables |
|||
![]() |
|||
SteffenD89 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4337 |
![]() |
||
Er der nogen lydmæssigt forskel på de forskellig modeller?
|
|||
![]() |
|||
Asklepios ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-September-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4342 |
![]() |
||
![]() Jeg brugte de LOK bananstik, og gav dem så lige lidt krympeflex. Det blev rigtig godt!
![]() |
|||
De bedste hilsner
Simon B&O Beogram 4500, Oppo BDP-103, Pass Labs INT30A, Pioneer 500M, ProAc D18 & Sonos ATV2 (jailbreak + aTV Flash) Atlas Cables |
|||
![]() |
|||
Kenzo85 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2943 |
![]() |
||
Er der nogen som har brugt dem med Rhodium belægning.?
|
|||
![]() |
|||
![]() |
||
![]() |
|||
De bedste hilsner
|||
![]() |
|||
Rasped ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 08-September-2007 Status: Offline Point: 181 |
![]() |
||
Strange, det er samme diskussion som med kabler. Mit råd er at lade være med at købe sig fattig i det. Jeg fik 24 bananstik for 120 kroner, påstået guldbelagt(de ser guldbelagte ud, men jeg må indrømme at jeg ikke ved det), god samlekvalitet og de lyder ganske fint.
|
|||
![]() |
|||
Strange ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 03-Marts-2008 Status: Offline Point: 3199 |
![]() |
||
Ja, nu har jeg desværre købt rimeligt dyre kabler uden dog at gå over gevind, men 8 kr. for et bananstik er jo uhørt billigt... Er de mon gode nok, dem kunne jeg da godt finde på at springe på.
Nogle erfaringer? Tak for jeres links, de er værdsat! |
|||
![]() |
|||
Sploink ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-April-2007 Sted: Vestegnen Status: Offline Point: 3215 |
![]() |
||
Bare fordi de er billige er jo ikke ens betydende med det er dårligt. Lad nu være med at pumpe mange penge afsted på noget metal
|
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123 4> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |