|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
kris ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-December-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1046 |
![]() Sendt: 28-Februar-2010 kl. 17:11 |
...min datter er løbet ind i præcis dette problem - det er virkelig irriterende (men vi er åbenbart ikke alene...):
Jeg har prøvet både med det nævnte program prevx og norton at komme problemet (malware?) til livs, men fejlmeddelelsen kommer bare igen og igen og igen og igen (ca. 30-40 gange)...
måske nogen her i mit yndlingsforum ved noget?!!
![]() /kris
|
|
Sonos diverse, iDevices, WD My Book Live (NAS), MediaMonkey 4, Samsung QE55Q70R, TP-link Deco M9 Plus'ere
|
|
![]() |
|
Lubzor ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 14-September-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 158 |
![]() |
Prøv at kør en scan med Malwarebyte Anti-Malware ( http://www.malwarebytes.org/ ), og tryk på "Download Free Version", Hvis det ikke lykkedes at komme af med det, så prøv at køre scanningen i windows fejlsikret tilstand, gøres typisk ved at trykke F8 inden Windows load skærmen kommer første gang.
Redigeret af Lubzor - 28-Februar-2010 kl. 17:34 |
|
![]() |
|
kris ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-December-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1046 |
![]() |
Taaaaaak! Efter halvandens times scan var programmet færdigt - og det fandt sgu problemfilen (modsat de andre programmer jeg har prøvet). Og nu kører pc'en igen som den skal
![]() /kris
|
|
Sonos diverse, iDevices, WD My Book Live (NAS), MediaMonkey 4, Samsung QE55Q70R, TP-link Deco M9 Plus'ere
|
|
![]() |
|
Lubzor ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 14-September-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 158 |
![]() |
Det lyder rigtig godt, det er et rigtigt genialt program til at finde og fjerne malware.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |