recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Tilbehør
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Selector Power ON via Pronto TSU9300
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketSelector Power ON via Pronto TSU9300

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Schumi Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 03-November-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 12
Direkte link til dette indlæg Emne: Selector Power ON via Pronto TSU9300
    Sendt: 28-Februar-2010 kl. 13:13

Jeg har lige anskaffet mig en Philips Pronto TSU9300, og har været igang i et par dage med at få sat denne fantastiske fjernbetjening op. Det hele er ved at lykkes, men jeg mangler dog en remote code, således at Yousee Selector boxen kan tændes eller slukkes selvstændigt. Nogle der kan hjælpe med et link eller, hvordan man håndtere dette på en smart måde i ProntoEdit programmet ?

Til top
Brasch Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 14-November-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 645
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Marts-2010 kl. 21:28
nu har jeg ikke sat mig voldsomt meget ind i TSU9300 og jeg har selv tidligere fedtet lidt rundt med at lede efter discrete codes. Mit bedste bud er at prøve en masse forskellige af de koder der ligger i databasen i ProntoEdit. Det er dog heller ikke lykkedes mig at finde discrete codes til en samsung BD-P1000, så der er faktisk ikke sikkert de eksisterer. Jeg vil dog umiddelbart tro at selve IR koderne ikke er noget der er pillet ved fra YouSee's side.
Jeg er faktisk gået delvist væk fra discrete codes, da en af styrkerne ved pronto serien er at alt kan bygges op som makroer. Jeg vil umiddelbart mene at det er vildt overkill at bruge en prontoremote som decideret multiremote fremfor at bruge den som en systemfjernbetjening. Jeg mener dog ikke TSU9300 understøtter prontoscript, hvilket vil besværliggøre opsætningen en hel del i forhold til de større modeller.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu